Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni är attraktivt hos det motsatta könet (eller samma kön)


feministfittan:

jodå, man vill ju vara överlägsen, leda någon idiot och se smartare ut själv

Så sant, sen kan ju även anses som sött 😉

Intelligens. Omtänksamhet. Generell vänlighet. Humor.

När det kommer till utseende, jag vet vad jag söker när jag ser det.
Men ansiktet. Håret. Rumpan, benen. Men det dominanta, det är ju fötterna.


   
SvaraCitera

Tjohej:

Så sant, sen kan ju även anses som sött 😉

Intelligens. Omtänksamhet. Generell vänlighet. Humor.

När det kommer till utseende, jag vet vad jag söker när jag ser det.
Men ansiktet. Håret. Rumpan, benen. Men det dominanta, det är ju fötterna.

Nä skulle nog inte palla vara med någon hur korkad som helst x)
Vad är det du gillar med fötter? 😉 små och söta fötter? hehe ^^


   
SvaraCitera

Självsäkerhet, flirtigt beteende, mycket sexuell erfarenhet, mjuka läppar, långt hår, snyggt fejs


   
SvaraCitera

feministfittan: Nä skulle nog inte palla vara med någon hur korkad som helst x)

Hahaha, finns såklart gränser Mycket glad

feministfittan: små och söta fötter? hehe ^^

Ja, men typ. Eller små, och små. Beror på definitionen av små. Beror på kroppslängden Blink

Men vad det är jag gillar... Hm. Utseendet spelar ju in. Formen på fötterna och tårna. Och typ mycket beror på om dom är typ släta eller alldeles ådriga. Det sistnämnda är inte så najs direkt.
Sen hur dom "mår" är väldigt viktigt. Ska ju inte vara massa sprickor, stora tjocka förhårdnader och grejer.
Lukten och smaken. Lukten skiljer från person till person.
Strumpor är ju najs utseende och luktmässigt Tumme upp Även där finns givetvis också kriterier för vad som är tändande Mycket glad Och skor.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Att vara attraktiv är väl inte samma sak som att komma någon vart? Jag kan absolut se hur talang kan vara attraktivt, även om det inte är något som kommer göra personen rik/känd/framgångsrik. Det beror ju också såklart på vad det är för talang.

klart det kan vara attraktivt ändå, men personligen skattar jag nog personer som är riktigt bra på något (vilket kräver mer än enbart talang) högre än personer med talang och inte så mycket annat. enligt min erfarenhet tenderar personer med talang som sagt utveckla extrem lathet, vilket jag tycker är väldigt oattraktivt


   
SvaraCitera

Tjohej:

Hihi så gulligt det låter Rullar ögonen mjuka fötter är mysigt ^^


   
SvaraCitera

feministfittan: Hihi så gulligt det låter Rullar ögonen

RodnarHjärta
Du är den första som sagt så.

feministfittan: mjuka fötter är mysigt ^^

Absolut! 😀


   
SvaraCitera

rumpor

personligheter jag ej orkar beskriva 


   
SvaraCitera

Blivande_japan: klart det kan vara attraktivt ändå, men personligen skattar jag nog personer som är riktigt bra på något (vilket kräver mer än enbart talang) högre än personer med talang och inte så mycket annat. enligt min erfarenhet tenderar personer med talang som sagt utveckla extrem lathet, vilket jag tycker är väldigt oattraktivt

Kan inte påstå att alla de talangfulla individer jag mött har besuttit någon extrem lathetMycket glad


   
SvaraCitera

ah nä jag vet inte.. de e mkt olika :$

Lätt för skratt.. gärna väldigt retsamma av sig.  Ha intressen utöver att bara sitta vid datorn och se filmer/serier när dom inte umgås med vänner/partner. Gärna nå sport eller småpyssel.. åh älskar människor som håller på pyssla Rodnar En "no bullshit"-attityd e fett hett också. Kunna bjuda på sig sjlv. Självsäker är inget större krav bara den inte låter sig påverkas av vad andra tycker om den elr låter sig hindras av det? :O  Spontan är också en mkt bra grej.

ok utseende

rött elr mörkt hår 😀 <3

snygg gångstil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Intressant att se vad alla tycker! Själv tycker jag om lite muskler, fina starka händer, fina ögon, omtänksam, trevlig och absolut inte kaxig. 


   
SvaraCitera

aristoteles:

Kan inte påstå att alla de talangfulla individer jag mött har besuttit någon extrem lathetMycket glad

vi kanske har olika uppfattning om vad som är talang då. jag menar att man kan vara asbra på det man gör utan att egentligen vara så mycket av en talang, i slutändan är det det arbete man lägger ner som räknas och gör att man blir någonting, med enbart talang kommer man ingenstans alls.


   
SvaraCitera

Självsäkerhet(dock i lagom mängd), intelligens, omtänksamhet, smilgropar.. typ


   
SvaraCitera

snäll

humor

inte som alla andra

gillar mig


   
SvaraCitera

osäkerhet och enfald


   
SvaraCitera