Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni? (kropp)


grolla
Ämnesstartare

20150815_200443.jpgUrsäkta att jag lägge rupp en bild men jag skulle vilja veta..Vad tycker ni, ser jag smal, normal, mullig eller tjock ut? Jag är smal annars men magen blir aldrig platt =( Jag tränar mycket men känner mig inte så vältränad. 


   
Citera
Ämnesetiketter

Om du vill bli smal så måste du även äta rätt, att enbart träna räcker inte. Kosten är det viktigaste.


   
SvaraCitera

Normal, det mesta är "normalt".
Alldeles utmärkt. 


   
SvaraCitera

Normal om det nu finns något sånt


   
SvaraCitera

Som en annan nämnt i tråden: kosten är A och O. Förlita dig inte enbart på träning.


   
SvaraCitera

Tjock 


   
SvaraCitera

hm, skulle nog behöva se lite mer för att få en ordentlig uppfattning..


   
SvaraCitera

Finns inget normalt! Allt är fint! Jag hade sagt porrig mullig, (komplimang) 


   
SvaraCitera

+ varför vill du höra våra åsikter kring DITT utseende när vi inte har ett skit med det att göra egentligen?


   
SvaraCitera

Dontknow:
Finns inget normalt! Allt är fint! Jag hade sagt porrig mullig, (komplimang) 

Måste det vara fint? Är det något slags socialt accepterat krav man ska uppnå i detta sjuka, ytliga samhälle?


   
SvaraCitera

Tickstart:
hm, skulle nog behöva se lite mer för att få en ordentlig uppfattning..

Men lägg ner.


   
SvaraCitera

Pundarjävel:

Måste det vara fint? Är det något slags socialt accepterat krav man ska uppnå i detta sjuka, ytliga samhälle?

Man får la va ful om man vill de, dock tycker jag själv att heldre ha lite fett på kroppen då jag vägt 20 kg i år och äntligen gått upp! Jag är ej så bra på vad som är socialt acceptera då jag ej har så mkt socialliv


   
SvaraCitera

Dontknow:

Man får la va ful om man vill de, dock tycker jag själv att heldre ha lite fett på kroppen då jag vägt 20 kg i år och äntligen gått upp! Jag är ej så bra på vad som är socialt acceptera då jag ej har så mkt socialliv

Varför är det då alltid ett jävla massa "du är fin som du är"? Jaha.. så det måste vara fint liksom?


   
SvaraCitera

Pundarjävel:

Varför är det då alltid ett jävla massa "du är fin som du är"? Jaha.. så det måste vara fint liksom?

Sa jag de? Nope, tjejen undrade va folk tyckte? Jag tyckte de va en fin mage då jag tycker de saknas tjejer och killar som ej lägger ner hela dagarna på att svälta o räkna kalorier! 


   
SvaraCitera

Dontknow:

Sa jag de? Nope, tjejen undrade va folk tyckte? Jag tyckte de va en fin mage då jag tycker de saknas tjejer och killar som ej lägger ner hela dagarna på att svälta o räkna kalorier! 

Din respons gick i den tankebanan.. av min uppfattning iaf


   
SvaraCitera