Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om analsex?


Ämnesstartare

Jag har tänkt på det här, när jag var yngre så tänkte jag alltid åhh analsex det måste ju vara nice, eller? Jag frågade om tjejer gillade analsex utan egentligen ha någon aning vad jag pratade om. Nu känns det mer som något man vill göra, för att känna som att man är speciell för den personen. Man hör ofta (okej det kanske bara är jag), tjejer som inte gillar analsex så mycket, att de skulle kunna tänka sig att ha det med sin framtida man som de gift sig med bara. 

På ett sätt så känns det lite som samma logik som oskuld har. Det är som om man är intima tillsammans men ända inte riktigt, för man har inte haft analsex med så många. Samma logik fast omvänt har jag hört om en porrskådis som hade analsex enbart, och kände att då var det lugnt, hon kunde gifta sig med gott samvete. Hon hade ju bara haft analsex, det räknades inte som "sex" proper enligt henne. Som om man har sex, men ändå inte riktigt. 


   
Citera
Ämnesstartare

jag bajsar ur det hålet.


   
SvaraCitera

"poop lives there" och iom att jag har problem med ibs och irriterad tarm osv känner jag faktiskt inte ett dugg för att ha analsex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl bra att det finns? Finns ju tjejer som tycker det är skönare med anal än vaginal. Killar också för den delen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meningen är uppenbarligen att män ska knulla varandra i röven eftersom mannens prostatakörtel sitter i analen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kvinnohål och alkohol är dom ända hål vi tål, skål! Party


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Det är väll bra för dom som gillar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Det är väl bra att det finns? Finns ju tjejer som tycker det är skönare med anal än vaginal. Killar också för den delen.

Tjejer som har svårt att få orgasm då? Blir förvirrad hur tjejer kan tycka det, om de bryr sig om sin njuting alltså ,visst de kanske bryr sig om vad killen vill mer och njuter av det i sig. 

amsi:
meningen är uppenbarligen att män ska knulla varandra i röven eftersom mannens prostatakörtel sitter i analen. 

Räcker att du använder fingrar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haft det några gånger, men föredrar vaginalt och oralt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

missmist:
Haft det några gånger, men föredrar vaginalt och oralt.

Har du några tankar om analsex då? Det tråden handlar om... Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är jag trög eller för jag fattar inte din fråga...

kulturmarxisten:

Tjejer som har svårt att få orgasm då? Blir förvirrad hur tjejer kan tycka det, om de bryr sig om sin njuting alltså ,visst de kanske bryr sig om vad killen vill mer och njuter av det i sig.  


   
SvaraCitera

Jag är snart den enda killen i det här landet som avskyr analsex och skulle heller inte få för mig att slicka en tjej i röven. Min katter går och nosar varandra i röven men jag föredrar fitta.  Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Räcker att du använder fingrar. 

skönare för den som ger att stoppa in kuken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Är jag trög eller för jag fattar inte din fråga...

Jag försöker förstå hur tjejer kan tycka så, alltså att analsex är skönare, men får det inte riktigt att gå ihop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, det är som en tjej ska försöka tänka sig vilken smärta en spark på pungen ger killarna. Det går inte, tror jag. Rullar ögonen

kulturmarxisten:

Jag försöker förstå hur tjejer kan tycka så, alltså att analsex är skönare, men får det inte riktigt att gå ihop.


   
SvaraCitera