Aviseringar
Rensa alla

vad tycker ni om Tinder.


Ämnesstartare

De flesta har nog hört talas eller även använt Appen tinder som finns för telefonen. Hur som helst så skulle jag vilja höra eran åsikter kring appen. Tycker ni appen är bra eller dålig? om ni tycker om Appen beskriv då gärna vad det är som får er att lockar er intresse till detta. Och vad som gör att er som avskyr appen att ni tycker den är såpass dålig.


   
Citera

Funkar bara tråkigt när vissa funktioner kostar pengar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jimwolvi:
Funkar bara tråkigt när vissa funktioner kostar pengar

jaha så du gillar att betala för att använda appen?Rullar ögonen


   
SvaraCitera

agnesberg:

jaha så du gillar att betala för att använda appen?Rullar ögonen

agnesberg:

jaha så du gillar att betala för att använda appen?Rullar ögonen

Nej de är inte kul 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jimwolvi:

Nej de är inte kul 

intressant.


   
SvaraCitera

Aldrig använtShockerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SDniklas:
Aldrig använtShockerad

okej men känner du till?


   
SvaraCitera
YungG

Tinder är väl fett för den person som är ute efter att ligga eller den som söker bekräftelse, då det i princip det som appen är till för nowadays. Givetvis finns det människor som bygger upp en en bra relation med någon, och kanske t.o.m finner en partner, men skulle tippa på att de ligger i minoriteten.

Ingenting för mig, inte ute efter att träffa någon för att få ett ligg, och det tilltalar mig inte att man måste göra en bedömning av en person så snabbt som man gör på Tinder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YungG:
Tinder är väl fett för den person som är ute efter att ligga eller den som söker bekräftelse, då det i princip det som appen är till för nowadays. Givetvis finns det människor som bygger upp en en bra relation med någon, och kanske t.o.m finner en partner, men skulle tippa på att de ligger i minoriteten.

Ingenting för mig, inte ute efter att träffa någon för att få ett ligg, och det tilltalar mig inte att man måste göra en bedömning av en person så snabbt som man gör på Tinder.

okej men hur skulle du reagera om tillexempel dina vänner rekommenderade den till dig?


   
SvaraCitera

agnesberg:

okej men känner du till?

Yes, nu när jag tänker efter kommer jag ihåg att jag och en kompis under gymnasietiden gjorde ett konto på honom för skojs skull och satte han på att matcha med killar så han matchade med homosexuella. Var kul ett tag men killarna han matchade med var extremt skummaShockerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SDniklas:

Yes, nu när jag tänker efter kommer jag ihåg att jag och en kompis under gymnasietiden gjorde ett konto på honom för skojs skull och satte han på att matcha med killar så han matchade med homosexuella. Var kul ett tag men killarna han matchade med var extremt skummaShockerad

Okej då förstår jag. På vilket sätt var killarna som ham matchade med skumma?Rullar ögonen


   
SvaraCitera

använde 1 gång fick kontakt med en nice guy och avinstallerade appen...


   
SvaraCitera

agnesberg:

Okej då förstår jag. På vilket sätt var killarna som ham matchade med skumma?Rullar ögonen

Extremt sliskiga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mig veterligen funkar inte tinder på en stationär dator eller laptop utan bara på smartphones så då är det inget för mig som datoranvändare.  Ledsen  Gråter  Tumme ned  Arg


   
SvaraCitera
YungG

agnesberg:

okej men hur skulle du reagera om tillexempel dina vänner rekommenderade den till dig?

Jag skulle väl säga någonting i stil med "ingenting för mig". Jag förstår inte riktigt frågeställningen, tyckte det framgick rätt tydligt i min första kommentar vad jag har för åsikter om Tinder.


   
SvaraCitera