Aviseringar
Rensa alla

vad tycker ni om blyga ...


stinaaw:

bad boy![badgrin]

du gillar det[wink]


   
SvaraCitera

Babblar ihjäl dem


   
SvaraCitera

Nja det är så svårt att kommunicera med blyga killar, det är inte så roligt att prata med en vägg precis.
Sen är jag ju själv blyg till en början när jag träffar nya människor pga att jag inte vet vad jag ska säga.Men så fort stelheten släpper så har jag inga problem med att prata. [smile]


   
SvaraCitera

Jag funkar inte med blyga människor eftersom jag är så blyg.
Måste vara med nån som babblar hela tiden ^^


   
SvaraCitera
smisk

Gillar inte, vill ha rakt på sak! DASKA PILLEN I PANNAN PÅ MIG!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ganska gullligt [cute] fast när det är jag som rodnar så suger det, tur att alla vänner är så socila av sig! [y]


   
SvaraCitera
LUMOS

Gullisar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fina/jobbiga/charmiga/tråkiga.

Beror helt på HUR blyga och i vilka situationer.


   
SvaraCitera

Jag har inget emot blyga personer så länge dem vågar prata lite i alla fall. Oftast brukar blyghet släppa lite när man lärt känna personen mer.
Kan själv vara lite blyg ibland.


   
SvaraCitera

kebu12:

bara man får stoppa snoppen i dom så

Du kan väl inte vara nåt problem att koma in med din utusting [smile]


   
SvaraCitera

JLm:

Kan mycket väl vara charmerande.

medlem sen 2002 [surprised]


   
SvaraCitera

Aäkon Këëtrëh


   
SvaraCitera

är 1 sådan[shake]


   
SvaraCitera

Melly:

Du kan väl inte vara nåt problem att koma in med din utusting [smile]

Mer att få chansen att komma in som är det svåra[sad][blush]


   
SvaraCitera

Då jag är lite blyg själv med nya människor kan jag behöva någon som är lite mer oblyg för att "komma igång". Dock beror det lite på hur det man kan kalla personkemin och sånt stämmer överens också, och inte så mycket om personen är blyg eller inte. T ex vissa som är blyga känner jag mig stressad av medan jag känner mig bekväm med andra, vissa som är oblyga blir jag motiverad och pratsugen av medan jag blir typ avskräckt av andra. Människor är så olika.

Jag tycker dock det är jobbigt med folk som har bråttom med allt, som förväntar sig att lära känna mig på tre röda sekunder och gör de inte det dömer de ut mig som tråkig och ointressant.


   
SvaraCitera