Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om detta?


Ämnesstartare

Detta kommer bli ett känsligt inlägg. För att jag är jävligt trött på människor. Människor som man anser är dessa normala typer som kan sociala koder och har ett stabilt och normalt liv, som festar röker har kompisar och gör normala saker. Som inte ens kan förstå när man försöker lära känna någon, som inte förstår att ta en fika på stan eller shoppa eller bara träffas är så man tar kontakt idag.
Jag är trött på att varje gång jag försöker lära känna någon annan som inte förstår det jag precis skrev, ska påpeka att mitt sätt är på "FEL" sätt. Vad är då fel sätt enligt dom undrar jag då? De kan ju inte ens nämna detta felaktiga sätt utan klämmer ur sig dåliga förklaringar som att det är en fingertoppskänsla eller att de inte kan eller att de går en viss beteendeskaps linje eller att de tycker jag är för på eller att vi inte har något gemensamt och säger det väldigt otydligt. Nu drog jag exempel på olika svar jag fått utav just i detta fall mestadels tjejer. Eller som den gången jag var på ens student mottagning och personer som är normala som knappt kunde ta en konversation eller förstå att man försökte lära känna/ha en dialog med dom.

Kan någon förklara för mig vad det är för fel jag nu skulle göra enligt dessa normala som inte är så normala och påpekar att jag gör på fel sätt? För jag förstår inte det och jag vet att folk har sagt till mig att de är konstigt när jag berättat om dessa händelser.
Jag är trött på normala personer som tror de fattar allting men som knappt kan ta en vanlig konversation. Gud vad normala folk är idag om de inte ens kan försöka anstränga sig att faktiskt lära känna någon, fan vad mycket kompisar de har och sitter och pillar sig i naveln och inte gör ett skit! 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tänker gå och sova nu godnatt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bandit.:
Jag tänker gå och sova nu godnatt

Okej men det hade du inte behövt skriva till mig här? Jag menar jag ville ha svar som var relevanta till mitt inlägg, inte att du ska gå och sova? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är okej, du är helt enkelt en autistisk fag i en värld full av normies.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Josbec:

Okej men det hade du inte behövt skriva till mig här? Jag menar jag ville ha svar som var relevanta till mitt inlägg, inte att du ska gå och sova? 

jag skoja tror du jag är 12 år eller? jag är uppe hela natten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bandit.:

jag skoja tror du jag är 12 år eller? jag är uppe hela natten

Hur ska jag veta det? Jag vet att de finns 12 åringar som är på Denna sida om de inte är 15. Jag har inte koll på hur gamla alla här är? 
Men du kunde ha vart tydligare med att du ville hjälpa iaf tycker jag 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jessijess:
Det är okej, du är helt enkelt en autistisk fag i en värld full av normies.

Fag? Jag är en tjej så hur kan jag vara en fag? Om du nu syftar på fag som i bög/homosexuell. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Josbec:

Hur ska jag veta det? Jag vet att de finns 12 åringar som är på Denna sida om de inte är 15. Jag har inte koll på hur gamla alla här är? 
Men du kunde ha vart tydligare med att du ville hjälpa iaf tycker jag 🙂 

mmGlad


   
SvaraCitera

jessijess:
Det är okej, du är helt enkelt en autistisk fag i en värld full av normies.

Det är säkert okej till och med att vara världens mest cringiga autist i en värld full av normies om det skulle vara så. Men om det sen dyker upp tillfällen när dessa normies inte vill fatta och inse att man faktiskt är mer normal än dom - i vissa avseenden, kan det vara jobbigt. Då blir det fan krig i tankesystemet rent ut sagt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GråterGråter
Fast det värsta är väl nästan andra autister som typ vill slå ner en för att man är mer autistisk och cringe än dom hjäääääälp GråterGråterGråter


   
SvaraCitera

Bandit.:

jag skoja tror du jag är 12 år eller? jag är uppe hela natten

Lille vännen, vill du försöka verka vuxen eller nåt för att du ska vara uppe hela natten? GalenGalenverkar ju egentligen ganska omoget att vara uppe hela natten oxå, inte för att inte jag brukar göra det...Blink Men om man däremot försöka verka som en stor pojke/flicka för att man ska vara uppe hela natten, då märks det tbh nog oftast bara hur liten man är haha GalenGalenMycket glad

Och om du nu ens tänkte gå och lägga dig, då känns det ju nästan bara, än mer onödigt att du ens skrev något från början, liksom haha va?! FörvirradBlink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm visst, jag jobbar när alla sover, jag tar disken dammsuger å svabbar ger katterna å hunden mat jag vattnar växterna å tömmer tvätt maskinen och fyller på den igen jag gör i ordning kaffe kokaren så den är färdig tills morronen jag fyller på med bensin i bilen och sen tar jag krossen kl 7på morgonen för att vi ska ha mat i kylen.. Mm visst är jag liten som tar hand om familjen 


   
SvaraCitera

Bandit.:
Mm visst, jag jobbar när alla sover, jag tar disken dammsuger å svabbar ger katterna å hunden mat jag vattnar växterna å tömmer tvätt maskinen och fyller på den igen jag gör i ordning kaffe kokaren så den är färdig tills morronen jag fyller på med bensin i bilen och sen tar jag krossen kl 7på morgonen för att vi ska ha mat i kylen.. Mm visst är jag liten som tar hand om familjen 

Jupp du är ett litet barn som gör sina sysslor... ;P


   
SvaraCitera