Aviseringar
Rensa alla

vad tycker ni om kks?


Ämnesstartare

undergrounds:
asså, grejen är att jag egentligen är ute efter ett förhållande. men jag tror inte att han e det, dessutom så e jag för ful för o snacka med ngn annan/med fler. så jag vet inte riktigt vad jag skal göra, men jag kan ju hoppas på att KK-relationen leder till ett förhållande. eller vad säger ni?

men eftersom du verkar tro att din fulhet spelar någon roll i ett "förhållande" så finns det ju inget hopp men du kan ju alltid skaffa en katt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

men eftersom du verkar tro att din fulhet spelar någon roll i ett "förhållande" så finns det ju inget hopp men du kan ju alltid skaffa en katt

det har jag redan planerat, jag skal bli en galen katt tant som även säljer knark, dem fina katterna säljer jag för o finansiera mitt knark medans dem fula kommer jag kasta på folk jag ser på stan 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds:

det har jag redan planerat, jag skal bli en galen katt tant som även säljer knark, dem fina katterna säljer jag för o finansiera mitt knark medans dem fula kommer jag kasta på folk jag ser på stan 🙂

stackars katter jag råder dig i ditt tillstånd att inte införskaffa några särskilt med tanke på att du har planer att bli drogmissbrukare   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

jodå :), dessutom hatar jag katter ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds:

jodå :), dessutom hatar jag katter ^^

det är okej jag dömer dig inte tex jag hatar hundar men det finns då ingen anledning att haka upp sig på det  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har levt så under en lång tid och aldrig sett några alternativ. Men varje player är bara ett skal har jag sett och de är inte så coola som jag trodde. Därför ska jag damma av den här fassaden, gänga mig till sommarn och så småningom bilda en familj att kämpa för. Som en man!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:
Har levt så under en lång tid och aldrig sett några alternativ. Men varje player är bara ett skal har jag sett och de är inte så coola som jag trodde. Därför ska jag damma av den här fassaden, gänga mig till sommarn och så småningom bilda en familj att kämpa för. Som en man!

haha ^^, absolut! men var bor du då? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

det är okej jag dömer dig inte tex jag hatar hundar men det finns då ingen anledning att haka upp sig på det  

fast de va ju inte det de hala handlade om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds:

haha ^^, absolut! men var bor du då? ^^

Stockholm. Men jag är snubbe så vi kan varken gänga oss eller bli kks är jag rädd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ö bra att de finns typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:

Stockholm. Men jag är snubbe så vi kan varken gänga oss eller bli kks är jag rädd.

men jag e tjej så de bör väll gå elr e du homusexuell?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds:

men jag e tjej så de bör väll gå elr e du homusexuell?

Jaså du är tjej? Vad var syftet med tråden? Söker du kk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds:

fast de va ju inte det de hala handlade om

men varför nämnde du att du hatar katter?   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:

Jaså du är tjej? Vad var syftet med tråden? Söker du kk?

yes!, nä men jag har kind of skaffat mig en och viste inte riktigt vad folk tyckte om de så ville bara veta :), är egentligen ute efter ett förhållande 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

men varför nämnde du att du hatar katter?   

vet inte, för att jag kände för de tror jag 🙂


   
SvaraCitera