Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om KOSS-Hörlurarna?


Ämnesstartare

Alla vet väl vad KOSS är? Nu undrar jag vad ni tycker om de? Har de bra Kvalité, är ljudet bra när ni lyssnar på musik? o.s.v
Berätta lite! [bigsmile]


   
Citera

Fel forum kanske?


   
SvaraCitera
Åtta

Vilka hörlurar då? Att säga "Vad tycker ni om KOSS-hörlurarna?" är som att säga "Vad tycker du om Volvo då? Är de sköna eller?"


   
SvaraCitera

Åtta:

Vilka hörlurar då? Att säga "Vad tycker ni om KOSS-hörlurarna?" är som att säga "Vad tycker du om Volvo då? Är de sköna eller?"

Mm, tänkte precis säga samma sak.

Jag har endast erfarenhet av dessa:
Image
Mycket bra och prisvärda lurar. Stänger ute allt annat ljud och "läcker" otroligt lite mot omgivningen. blir dock ganska snuskiga efter ett tag så det gäller att göra rent skiten ibland, öronen med för den delen!


   
SvaraCitera

summa summarum= Dom flesta KOSS är [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nastyyweest:

Fel forum kanske?

Jag är ny på att göra trådar så jag vet inte vilken placering det ska vara i precis. [sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Vilka hörlurar då? Att säga "Vad tycker ni om KOSS-hörlurarna?" är som att säga "Vad tycker du om Volvo då? Är de sköna eller?"

Aaa, du har rätt. Men just nu menade jag vilka ''KOSS'' som helst. De Stora stora eventuellt de små.


   
SvaraCitera

SuperFly77:

Jag är ny på att göra trådar så jag vet inte vilken placering det ska vara i precis.

Lugnt[y]


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Forum X/Forumlekar


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera