Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om kylan och vintern?


Smilen
Ämnesstartare

Brrrrr, tycker ni det är kallt just nu? Det är många minusgrader just nu. Visserligen så är det helt okej. Det är ändå vinter. Jag undrar när det blir plusgrader igen. Det kanske dröjer ett tag.

vad tycker ni om den här eviga kylan? Är ni lättfrusna?


   
Citera

Har inte jättemycket emot det, snö är så jävla kul så är liksom värt kylan


   
SvaraCitera
EmmaJo

Usch, jag försöker bara överleva. 


   
SvaraCitera

Älskarrrrrr HjärtaGlatt skålande fryser man är det bara att ta på sig mer kläder, så många som klagar hihi


   
SvaraCitera

Decimetervis med snö och neråt 10 minusgrader även om det just för dagen faktiskt är plusgrader ute.

Fördelen med snön är väl att det blir betydligt ljusare ute i dystra och mörka dec. Nackdelen är halkan. Nej, jag är till 100% mer sommar-, sol- och badälskare.

Nej, jag fryser inte. Jag har rejäla ordentliga vinterkläder i äkta ull, skinn och läderstövlar. Men som sagt, halkan är inte alltför rolig.
Sedan tar det ju fan en bra stund bara att klä på sig och klä av sig. Sommartid är det ju oftast bara T-shirt alt skjorta, shorts och sneakers som gäller. Hjärta


   
SvaraCitera

Gillar det


   
SvaraCitera

Mys


   
SvaraCitera

widediaper:
Mys

Jag tycker ochså att det är mys med kyla


   
SvaraCitera

Jag gillar kylan men det är kallt


   
SvaraCitera

Hatar kylan för jag är rätt så frysen av mig 


   
SvaraCitera

Som sagt så är vintern den VÄRSTA årstiden som finnsFörvirrad finns ingen värre årstid asså.. det så mycket man vill man man kan inte göra utomhusRodnar

Det så mycket man planerat som man måste vänta i helt år innan man blir klar med det då vintern och kylan kommer snabbt ^^Ledsen

HjärtaHjärtaHjärta Vill tillbaka dit igen ^^
IMG_2790.JPG


   
SvaraCitera

Jag kan bara längta och be till det som finns där uppe att göra vintern kort


   
SvaraCitera

Jag älskar vintern men älskar också att klaga över kylan


   
SvaraCitera

varm choklad e bra


   
SvaraCitera
oneday

Hatar vinter mer än allt


   
SvaraCitera