Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om livet då?


M04
 M04
Ämnesstartare

Rent allmänt liksom, bra, dålig, jävligt kasst, helt ok, svårt?
eller bara helt meningslöst och vore bättre att sluta det??
haha sorry för tråkig irrelevant fråga som ingen kommer svara på men mår inte sådär superbra just nu lmaoMycket glad


   
Citera

Älskar livet 


   
SvaraCitera

Asstriid:
Älskar livet 

bra inställning Party


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Asstriid:
Älskar livet 

Härligt Glad


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Hyacint:

bra inställning Party

Ja eller hur?


   
SvaraCitera

Det var rätt skit fram tills typ 5 veckor sedan och sedan igår och framåt är det super dåligt 🙂


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Maymay:
Det var rätt skit fram tills typ 5 veckor sedan och sedan igår och framåt är det super dåligt 🙂

Ja livet är ju kul det, upp å ner som en bergochdalbana. oftast på botten för mig sedan nåt år tbx menmenMycket glad 


   
SvaraCitera

M04:

Ja livet är ju kul det, upp å ner som en bergochdalbana. oftast på botten för mig sedan nåt år tbx menmenMycket glad 

Fan same...
Mitt liv vändes upp och ner December 2015 och det var fan inte kul fram tills Februari 2018. Sen hade man det kul i ett halvår. Efter det var det skit fram tills slutet på Maj och nu är det skit igen 🙂


   
SvaraCitera

vill gärna tycka om det men det är väldigt påfrestande


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Maymay:

Fan same...
Mitt liv vändes upp och ner December 2015 och det var fan inte kul fram tills Februari 2018. Sen hade man det kul i ett halvår. Efter det var det skit fram tills slutet på Maj och nu är det skit igen 🙂

Ughhh ja, minns inte senast det inte var totalt skit för mig :/ menmen får väll bara hopps på att de kanske på nåt konstigt sätt kan bli bättre idk 


   
SvaraCitera

M04:

Ughhh ja, minns inte senast det inte var totalt skit för mig :/ menmen får väll bara hopps på att de kanske på nåt konstigt sätt kan bli bättre idk 

Fram tills igår hade jag sagt "efter regn kommer solsken" men nu börjar jag tveka ärligt talat :/
Fuck jag förstörde stämningen igen.


   
SvaraCitera

Jag hatar mitt liv.


   
SvaraCitera

aldrig tyckt om livet kommer aldrig göra


   
SvaraCitera

Hyacint:

bra inställning Party

M04:

Härligt Glad

Mycket härligt och är väldigt glad över att jag har den inställningen Glad


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Maymay:

Fram tills igår hade jag sagt "efter regn kommer solsken" men nu börjar jag tveka ärligt talat :/
Fuck jag förstörde stämningen igen.

Nejdå inte förstörde du stämningen 🙂 
, jag har redan mått skit hela dan så känt att livet e helt ärligt vara meningslöst och liksom vrf fortsätter jag så sorry om jag förstör stämningen för nån :/


   
SvaraCitera