Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om lösa hundar?


Om en lös hunder emot mig så skadar jag den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantah:

stort sår vid penis

[blush]


   
SvaraCitera
B3ll4

Man ska absolut inte ha sina hundar lösa eller binda dem utanför affärer och sånt. en hund ska alltid vara vid sin hundägare i koppel om den typ inte är hemma eller i nån hundrastpark.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våran hund brukar gå lös [no-no]

Den är farlig [no-no]
Image


   
SvaraCitera

B3ll4:

eller binda dem utanför affärer

man får aldrig gå och handla då menar du om man har sin hund med sig?


   
SvaraCitera
B3ll4

isola:

man får aldrig gå och handla då menar du om man har sin hund med sig?

Nej, varför ska hunden följa med? det är både otrevligt för oss som går förbi och dessutom kan någon sno hunden.


   
SvaraCitera

B3ll4:

Nej, varför ska hunden följa med? det är både otrevligt för oss som går förbi och dessutom kan någon sno hunden.

Du kan tex ha en stinkande parfym som stör hunden mkt mer än vad du blir störd av att du går förbi och se den sitta bunden i något hörn.

Då förutsatt att det inte är en argsint hund med ett för långt koppel


   
SvaraCitera

Precis alla som har hundar lösa på allmän plats bör genast dödas.


   
SvaraCitera
B3ll4

isola:

Du kan tex ha en stinkande parfym som stör hunden mkt mer än vad du blir störd av att du går förbi och se den sitta bunden i något hörn.

Då förutsatt att det inte är en argsint hund med ett för långt koppel

Men varför ska en hund sitta typ utanför ica maxi? vad är det för roligt för han. matbutiker är för oss människor, inte för hundar.


   
SvaraCitera

B3ll4:

matbutiker är för oss människor, inte för hundar.

Det är därför de sitter UTANFÖR matbutikerna

B3ll4:

Men varför ska en hund sitta typ utanför ica maxi?

för att man ska handla något och har sin hund med sig


   
SvaraCitera

B3ll4:

Men varför ska en hund sitta typ utanför ica maxi?

Det finns risgrynsgröt i korv och annat dyrbart som behöver vaktas [no-no]


   
SvaraCitera
B3ll4

isola:

Det är därför de sitter UTANFÖR matbutikerna

Men oftast sitter dem nästan mitt i ingågen, och igår såg jag en hund som satt inne i hemköp, blev himla rädd [surprised]

isola:

för att man ska handla något och har sin hund med sig

Men då är man lat ifall man inte kan gå ut med sin hund först OCH sen dra och handla. Man är inte rädd om sin hund heller ifall man binder den utanför. [no-no] och hundarna brukar se så ledsna ut när dem sitter där helt själva, det är faktiskt synd att dem fick såna ägare som bara lämnar dem.


   
SvaraCitera

B3ll4:

Men oftast sitter dem nästan mitt i ingågen, och igår såg jag en hund som satt inne i hemköp, blev himla rädd[surprised]

Du är hundrädd?
Där får de inte sitta, stressande för dem också.,men ägaren tänkte kanske på kylan lr stöldrisken.

B3ll4:

Men då är man lat ifall man inte kan gå ut med sin hund först OCH sen dra och handla. Man är inte rädd om sin hund heller ifall man binder den utanför. och hundarna brukar se så ledsna ut när dem sitter där helt själva, det är faktiskt synd att dem fick såna ägare som bara lämnar dem.

Precis, de har det inte för roligt där., längre än 15 min borde man inte få lämna sin hund bunden ngnstans


   
SvaraCitera

http://www.downtownpet.com/bl​og/uploaded_images/dog-tied-outside-store-762614.jp g" alt="Image">


   
SvaraCitera
B3ll4

isola:

Precis, de har det inte för roligt där., längre än 15 min borde man inte få lämna sin hund bunden ngnstans

Jag skulle iallafall aldrig våga lämna min hund utanför ifall jag hade haft en (inte ens 5min) ,jag skulle bara gått och varit orolig för att han skulle vara borta när jag kom ut igen[surprised] Men alla tänker väl olika[smile] sen kan man ju aldrig veta hur lång kö det är osv, så bättre att lämna hunden hemma. Men det är väl upp till var och en[wink]


   
SvaraCitera