Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om min blogg?


Ämnesstartare

internet:

jo. 100% onödig kommentar. gå och runka i kapp på flashback istället.

Är avstängd från flashback i en vecka, så tyvärr går inte det.


   
SvaraCitera

Nonchalant:

Är avstängd från flashback i en vecka, så tyvärr går inte det.

är det för att sådana som du hetsar andra till självmord, kanske? de vill inte förlora hela sin användarbas?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

är det för att sådana som du hetsar andra till självmord, kanske? de vill inte förlora hela sin användarbas?

Har inte hetsat någon till självmord. Jag var avstängd redan när självmordstråden kom.


   
SvaraCitera

Nonchalant:

Har inte hetsat någon till självmord. Jag var avstängd redan när självmordstråden kom.

det var en 'pik' ang. onödig internetattityd.

mvh


   
SvaraCitera

meh, vänd det negativa till något positivt. vissa ger faktiskt konstruktiv kritik.. med den inställningen lär du ju inte få mer än 2 unika besökare per dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

det var en 'pik' ang. onödig internetattityd.

Tyckte inte det var onödigt. Det är fucktardigt att först be om folks åsikt och sedan lacka när man får den.


   
SvaraCitera

Nonchalant:

Det är fucktardigt att först be om folks åsikt och sedan lacka när man får den.

ja, håller med, till viss del. om man själv har vissa förväntningar som helt eller delvis uteblir så reagerar man antagligen ganska starkt. detta trubbas dock antagligen (för personen i frågas bästa) av i internetsammanhang efter ett frekvent surfande.

men det är också 'fucktard' att förlöjliga. känner dock att jag kastar sten i glashus här eftersom jag gör detta så gott som dagligen. [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det du som ser ut som en bratz docka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

inte nödvändigtvis

menade att den bör innehålla något som kan vara intressant för andra


   
SvaraCitera

Varför skapade du den här tråden om du inte klarar av kritik?


   
SvaraCitera

Frippe94:

menade att den bör innehålla något som kan vara intressant för andra

ja, kanske. fast att skapa en blogg bara för att tillfredsställa andras behov är inte heller särskillt roligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

ja, kanske. fast att skapa en blogg bara för att tillfredsställa andras behov är inte heller särskillt roligt.

Nej inte bara, men att skapa en blogg som enbart tillfredställer en själv men ingen annan är ju ganska meningslöst med.

Det optimala är ju att man skapar innehåll som både man själv och besökarna kan har intresse av. Jag tycker iaf att offentligt publicerat material skall ha något slags värde för en betraktare.


   
SvaraCitera

Frippe94:

Nej inte bara, men att skapa en blogg som enbart tillfredställer en själv men ingen annan är ju ganska meningslöst med.

det beror på vad man har för syfte med den.

föredrar bloggar som försöker göra saker grundligt även fast det är en väldigt smal publik/ingen publik den riktar sig till (specifikt). typ en nyversion av fanzinekulturen.

Frippe94:

Jag tycker iaf att offentligt publicerat material skall ha något slags värde för en betraktare.

fast det finns värde för betraktaren även i en sådan blogg som denna, dock antagligen inte på ett offentligt forum men möjligen hos t.ex. vänner, familj etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh, påminde mig om att jag inte har bloggat på länge!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

men det är också 'fucktard' att förlöjliga. känner dock att jag kastar sten i glashus här eftersom jag gör detta så gott som dagligen.

ursäktat i detta sammanhang mvh


   
SvaraCitera