Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om när två killar kysser varandra?


Ämnesstartare

Vi gör en poll för att ta beslut om homosexuellt bör anses som terrordåd, vänligen svara vad ni tycker. 


   
Citera
Ämnesstartare

Väldigt homo men helt okejCool


   
SvaraCitera

Jag tycker att det är äckligt eftersom jag e straight men jag har inget emot det. 


   
SvaraCitera

Så otroligt fånigt!
Ännu fånigare är det att 70% anser att det är "Helt Okej" att det ska ses som terrordåd.
Kan vara att man misstolkar vad man ska svara på iofs, om det är frågan i titlen eller om det är texten då det är ett komma-tecken före "vänligen svara vad ni tycker" så hör ens svar ihop med trådtexten och inte frågan i titlen.
Antar att folk misstolkat det hela för så många troll finns det väl ändå inte höromkring ^^


   
SvaraCitera

dom får väl göra d om dom vill fattar inte varför man ska bli arg på det 


   
SvaraCitera

Crysilis:
Så otroligt fånigt!
Ännu fånigare är det att 70% anser att det är "Helt Okej" att det ska ses som terrordåd.
Kan vara att man misstolkar vad man ska svara på iofs, om det är frågan i titlen eller om det är texten då det är ett komma-tecken före "vänligen svara vad ni tycker" så hör ens svar ihop med trådtexten och inte frågan i titlen.
Antar att folk misstolkat det hela för så många troll finns det väl ändå inte höromkring ^^

Ja, jag misstolkade. Jag orkar ofta inte läsa noggrant på ungdomar.se.


   
SvaraCitera

Givetvist helt emot


   
SvaraCitera

Tittar år ett annat håll. När jag se det på TV så byter jag kanal. Avstår för övrigt ifrån att rösta.


   
SvaraCitera

läste fel 


   
SvaraCitera

123fendas:

Ja, jag misstolkade. Jag orkar ofta inte läsa noggrant på ungdomar.se.

Tror lite att det var trådskribentens avsikt faktiskt, jag är själv osäker på vad man egentligen ska svara på, men det är tanken som räknas!


   
SvaraCitera

Crysilis:

Tror lite att det var trådskribentens avsikt faktiskt, jag är själv osäker på vad man egentligen ska svara på, men det är tanken som räknas!

Man ska svara på om homosexuellt bör anses som terrordåd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rofl, svarade fel liksom majoriteten av alla andra (=gick på rubriken)RodnarTrollet vinner den här trådenTumme ned

Hjärta


   
SvaraCitera

123fendas:

Man ska svara på om homosexuellt bör anses som terrordåd

Ah, ja precis.


   
SvaraCitera

Förövrigt hänvisar jag TS till paragraf femton under sjuttonde kapitlet i Brottsbalken. Blink
Wikipedia-länk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på vilket sätt är kärlek ett terrordåd


   
SvaraCitera