Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om porr?


Aa för d är ju kvinnorna som inte kan ta ansvar


   
SvaraCitera

flygkärra:
Aa för d är ju kvinnorna som inte kan ta ansvar

Männen som inte kan ta ansvar sätter vi ju i fängelse.


   
SvaraCitera

Plejadisk Panda:

Männen som inte kan ta ansvar sätter vi ju i fängelse.

(=
"vi"? som i Sverige? Näe. Och sen e ju problem en grej även utanför nationens gränser osv


   
SvaraCitera
Listus

Tycker det e Nice, även fast det finns lite väl mycket skit. Sen kan man diskutera konsekvenserna, men tror personligen inte att det är ett jätte problem i Sverige förutom att folk har sex senare. Tycker man ska våga vara lite egoistisk o göra vad man känner är rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Listus:
Tycker det e Nice, även fast det finns lite väl mycket skit. Sen kan man diskutera konsekvenserna, men tror personligen inte att det är ett jätte problem i Sverige förutom att folk har sex senare. Tycker man ska våga vara lite egoistisk o göra vad man känner är rätt.

Har folk sex senare pga porr? Varför skulle det vara ett problem att ha sex senare?


   
SvaraCitera
Listus

HashtagLame:

Har folk sex senare pga porr? Varför skulle det vara ett problem att ha sex senare?

En svår fråga, men många menar att man inte känner sexbehovet lika tidigt. Men som alla personer som säger detta undrar man hur sån statistik tas fram.Sen ett problem tycker inte jag det är, så om det lät så, så var det inte så haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Listus:

En svår fråga, men många menar att man inte känner sexbehovet lika tidigt. Men som alla personer som säger detta undrar man hur sån statistik tas fram.Sen ett problem tycker inte jag det är, så om det lät så, så var det inte så haha.

Okej tack


   
SvaraCitera
Smilen

Upphetsande och beroendeframkallande. Porr gör ofta ont. Men det kan vara skönt att se på också dessutom. 

Varför är porr så mäktigt som det är?


   
SvaraCitera

HashtagLame:
Motivera gärna era svar!

Jag kan inte riktigt rösta. Porr är ett väldigt brett begrepp. Viss porr är väldigt upphetsande, tycker jag. Annan är vidrig. Men det tål att tänka på! Förr tänkte jag inte på att kvinnor far illa och så vidare. Nuförtiden märks det ibland att det inte var så bra för inblandade kvinnor och då vill jag inte se mer.


   
SvaraCitera