Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om RF?


Hyfs
 Hyfs
Ämnesstartare

Denna frågan är ju inriktad mot vänster folk, men vill gärna höra alls åsikt.

RevFront utvecklas och använder, våld mot personer som är medlemar i grupper som SvP och Nordfront. Detta våldet har lett till att RevFront gör hembesök hos personer som dom tror tillhör SvP eller Nordfront. Då Rev har total förstört ett antal lägenheter. Där Rev påstår att dom som bor där är nazister.

Vad tycker ni!


   
Citera

Ett gäng pack som borde arkebuseras hela bunten.


   
SvaraCitera

Terrorister som borde förbjudas och sättas bakom lås och bom.


   
SvaraCitera

Idioter hela bunten


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

ett förbannat ohyfs.


   
SvaraCitera

De får mig att skämmas över att vara vänster. Tumme ned

"Detta inkluderar allt från statliga attacker i form av lagförslag till att konfrontera nazister och fascister som nu växer sig starkare och gör allt för att splittra vår klass och hota våra intressen. Att bekämpa antidemokrater med demokratiska medel ser vi som idealistiskt och naivt. Vi har istället valt att vara militanta och rakryggade i vårt motstånd mot den statliga och utomparlamentariska rasismen."  http://revfront.org/


   
SvaraCitera

e dock lite sexigt me våld
så länge man sjlv inte blir utsatt såklart lol Rodnar


   
SvaraCitera

Har positiva och negativa erfarenheter kring en del personer däri. Känner ca 0 sympati när en organiserad fascist åker på spö, men det verkar vara en del måltavlor de borde ha tänkt någon gång extra kring innan de gjort något. 


   
SvaraCitera
mynona

Det är kontraproduktivt. Jag sympatiserar med känslorna men det är en paradox att försvara frihet med våld


   
SvaraCitera

Alla som använder våld för att poängtera sina åsikter är avskum


   
SvaraCitera

Bajs


   
SvaraCitera

Föredrar människor som puckar på människor som pucklar på framför människor som bara pucklar på.


   
SvaraCitera

Töntar hela bunt1 

(whoppz, nu kanske detta tolkas som dödsnazistiskt och fascistiskt så kanske väntar hembesök)


   
SvaraCitera

Innan jag klickade på tråden trodde jag att man åsyftade republikanska föreningen. Är så naiv Ledsen


   
SvaraCitera

Negativt, ja. Många vill nog bara slåss och skiter i vem de slår. Självklart är det ju nazister om några som ska ha spö men det är inte vägen att gå. Om de hämnats när nazister gett sig på andra så vore det väl en annan sak men nu är det ju inte så. 


   
SvaraCitera