Aviseringar
Rensa alla

vad tycker ni om sex?


Ämnesstartare

Gurksallad:
Äckligt. Och så är det för mycket sex i skallen på folk, rent allmänt.

Om sex är äckligt, borde inte din slutsats vara att alla tankar om sex är en tanke förmycket? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Om sex är äckligt, borde din slutsats att alla tankar om sex är en tanke förmycket? 😛

Ja, men typ så 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Ja, men typ så 🙂

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:
äckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

någon äcklig människa tvingade mig att skära sönder mitt underliv för att han var dålig på sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:
Äckligt. Och så är det för mycket sex i skallen på folk, rent allmänt.

vad hade du hellre sett att folk tänkte på än sex?


   
SvaraCitera
time
 time

Vill ha det.


   
SvaraCitera
time
 time

Men karln bara hänger på tiny


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

vad hade du hellre sett att folk tänkte på än sex?

Sju, kanske. Nej, men.... Det jag menar är att det är för mycket sextankar. När man ser en tjej ute, då tror alla att det är just sexet man vill åt. Det var ett exempel. Och att det finns rätt många som inte kan ha mysigt med sin partner på annat sätt än sex. Man säger till någon att man har ett förhållande. Plötsligt tas det för givet att man har ett sexuellt umgänge med denne partner.Inget fel att tänka på sex, ibland. Men allt behöver inte kretsa kring just själva samlaget.


   
SvaraCitera

Skönt, beror ju helt på partner också, men kan inte förstå varför det är ett sådant beroende hos folk "Ah torka i flera veckor" Som att det är jobbig? Är det för att man tror man är tuff eller något? Jag kan nog ärligt säga att om jag inte har sex igen i mitt liv är det helt okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:
Skönt, beror ju helt på partner också, men kan inte förstå varför det är ett sådant beroende hos folk "Ah torka i flera veckor" Som att det är jobbig? Är det för att man tror man är tuff eller något? Jag kan nog ärligt säga att om jag inte har sex igen i mitt liv är det helt okej

Vissa av oss kanske diggar sex? Najs hormonkick, en väldigt speciell typ av intimitet, det är kul osv. Vissa gillar att gymma och andra gillar att knulla, deal with it. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar det i rätt sällskap och om min kropp känner för det.. Annars är det inte så speciellt lockande, faktiskt

Fast har aldrig sex, folk pratar och dömmer för mkt
dessutom vill jag bevara kroppen som den är, ett tag till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför har tjejen på bilden två baguetter till händer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Sju, kanske. Nej, men.... Det jag menar är att det är för mycket sextankar. När man ser en tjej ute, då tror alla att det är just sexet man vill åt. Det var ett exempel. Och att det finns rätt många som inte kan ha mysigt med sin partner på annat sätt än sex. Man säger till någon att man har ett förhållande. Plötsligt tas det för givet att man har ett sexuellt umgänge med denne partner.Inget fel att tänka på sex, ibland. Men allt behöver inte kretsa kring just själva samlaget.

fast nu är du rätt fördomsfull, för alla tänker inte som du tror. du tar ju grejer helt ur luften, som du tror att de är, för att rättfärdiga ditt ointresse för sex. det är okej att du inte gillar sex, det är din åsikt, du behöver inte rättfärdiga den. du får vara som du är.

ToxicWithaHintOfSteam:
Skönt, beror ju helt på partner också, men kan inte förstå varför det är ett sådant beroende hos folk "Ah torka i flera veckor" Som att det är jobbig? Är det för att man tror man är tuff eller något? Jag kan nog ärligt säga att om jag inte har sex igen i mitt liv är det helt okej

förstår du att alla är olika? 

debepe

dessutom vill jag bevara kroppen som den är, ett tag till

hur menar du?


   
SvaraCitera

Birger: Vissa gillar att gymma och andra gillar att knulla, deal with it.

Wow, tog du åt dig eller? Här sitter jag själv och berättar om hur jag känner över det och undrade varför de flesta andra inte kan leva utan det, då tagga du till eller? Att skryta om sex är relativt patetiskt överlag, att få knulla är extremt enkelt, har ju bara med hur petig man är


   
SvaraCitera