Schalke04: Jag går nian och tycker skolmaten är skit. Hoppas den blir bättre i gymnasietVad e fel med den
pommes045:Den smakar skit helt enkelt. Vi skulle göra en undersökning på en mattelektion en gång så valde vi att göra det om skolmaten. Nästan alla tog väldigt äckligt, och resten tog typ äckligt
Vad e fel med den
Schalke04:Vad e de med den som smakar dåligt? Vi får skit god skolmat
Den smakar skit helt enkelt. Vi skulle göra en undersökning på en mattelektion en gång så valde vi att göra det om skolmaten. Nästan alla tog väldigt äckligt, och resten tog typ äckligt
pommes045:Nu går ju inte vi på samma skola sa jag kan inte förklara
Vad e de med den som smakar dåligt? Vi får skit god skolmat
Schalke04:Ok tycker iofs man kan va glad över att man ens kan få gratis mat i skolan
Nu går ju inte vi på samma skola sa jag kan inte förklara
pommes045:Jag hade hellre tagit med rester hemifrån om man hade fått
Ok tycker iofs man kan va glad över att man ens kan få gratis mat i skolan
Schalke04:E det olagligt att göra det på er skola då? Så slipper alla andra höra på när ni klagar på gratis mat varje dag 5 dagar i veckan
Jag hade hellre tagit med rester hemifrån om man hade fått
pommes045:Det finns ingen regel mot att man inte få ta med sig egen mat men man får inte använda någon av dom mikrovågsugnar som finns i skolan. +att jag har inte klagat på att vi får gratis mat, jag har skrivit att jag knappt kan äta den
E det olagligt att göra det på er skola då? Så slipper alla andra höra på när ni klagar på gratis mat varje dag 5 dagar i veckan
Schalke04:Och du kan inte äta den då du tycker den smakar så dåligt?
Det finns ingen regel mot att man inte få ta med sig egen mat men man får inte använda någon av dom mikrovågsugnar som finns i skolan. +att jag har inte klagat på att vi får gratis mat, jag har skrivit att jag knappt kan äta den
pommes045:Japp jag tycker den smakar hemskt men jag har aldrig klagat på att vi får gratis mat
Och du kan inte äta den då du tycker den smakar så dåligt?
Schalke04:Men du klagar på maten ni får! Va glad att ni får den isrället
Japp jag tycker den smakar hemskt men jag har aldrig klagat på att vi får gratis mat
pommes045:^
Men du klagar på maten ni får! Va glad att ni får den isrället
Schalke04: Funkar antar jagEn del rätter var förbannat goda. Typ kebabgrytan, skolans kalops, fiskpinnarna med kall sås, torsk på purjolöksbädd, spaghetti och köttfärssås osv. Saknar verkligen dom rätterna, riktigt goda faktiskt.