Aviseringar
Rensa alla

vad tycker ni om Tinder.


Ämnesstartare

YungG:

Jag skulle väl säga någonting i stil med "ingenting för mig". Jag förstår inte riktigt frågeställningen, tyckte det framgick rätt tydligt i min första kommentar vad jag har för åsikter om Tinder.

om du inte vill svara så är det bara till att ignorera på frågan. 


   
SvaraCitera

agnesberg:
De flesta har nog hört talas eller även använt Appen tinder som finns för telefonen. Hur som helst så skulle jag vilja höra eran åsikter kring appen. Tycker ni appen är bra eller dålig? om ni tycker om Appen beskriv då gärna vad det är som får er att lockar er intresse till detta. Och vad som gör att er som avskyr appen att ni tycker den är såpass dålig.

Jag har använt den en del, och har väl både roliga och tråkiga erfarenheter från den! Tinder är bara något man har om man är singel mer eller mindre, ingen större grej likosm. Kan endast tala i egenskap av kille, och de flesta jag hört prata om den säger samma sak: Man matchar aldrig, och om man gör det så svarar ingen ändå Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Fixade rubriken så den är mer beskrivande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojobean:

 Man matchar aldrig, och om man gör det så svarar ingen ändå Rullar ögonen

aa tråkigt va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojobean:

 Man matchar aldrig, och om man gör det så svarar ingen ändå Rullar ögonen

aa tråkigt va?


   
SvaraCitera

Lyckades komma in en gång
vill inte registrera med sms


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
vill inte registrera med sms

varför inte?Rullar ögonen


   
SvaraCitera

agnesberg:

aa tråkigt va?

Jaa man blir ju lite trött! Här sitter jag och finurlar på nåt kul att skriva, sen bara tystnad Rullar ögonen


   
SvaraCitera
YungG

agnesberg:

om du inte vill svara så är det bara till att ignorera på frågan. 

Jag hade ju redan svarat på frågan i min första kommentar. Eftersom jag redan har en förutfattad mening om Tinder och vad jag tycker om appen så hade helt enkelt min reaktion varit att säga någonting i stil med "ingenting för mig". Hence, är jag konfunderad över frågan du ställer

Eller vad syftar du på när du säger "reagera"? Är det jag som missförstår något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YungG:

Jag hade ju redan svarat på frågan i min första kommentar. Eftersom jag redan har en förutfattad mening om Tinder och vad jag tycker om appen så hade helt enkelt min reaktion varit att säga någonting i stil med "ingenting för mig". Hence, är jag konfunderad över frågan du ställer

Eller vad syftar du på när du säger "reagera"? Är det jag som missförstår något?

Aa men känner du inte för att svara igen så är det bara till att ignorera ju. Rullar ögonen


   
SvaraCitera
YungG

agnesberg:

Aa men känner du inte för att svara igen så är det bara till att ignorera ju. Rullar ögonen

Konstig intställning om du redan vet av att du ställer samma fråga två gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YungG:

Konstig intställning om du redan vet av att du ställer samma fråga två gånger.

varför upprepar du dig  om du redan har svarat är ju frågan? ingen har ju tvingat dig att svara två gånger. våldigt konstig argument du har.Rullar ögonen


   
SvaraCitera
YungG

agnesberg:

varför upprepar du dig  om du redan har svarat är ju frågan? ingen har ju tvingat dig att svara två gånger. våldigt konstig argument du har.Rullar ögonen

Varför upprepar du dig om redan har svaret på frågan? Ingen har ju tvingat dig att fråga två gånger. Väldigt konstigt argument du har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YungG:

Varför upprepar du dig om redan har svaret på frågan? Ingen har ju tvingat dig att fråga två gånger. Väldigt konstigt argument du har.

nu härmade du mig bara men ajah du verkar ha problem med dig själv.


   
SvaraCitera
YungG

agnesberg:

nu härmade du mig bara men ajah du verkar ha problem med dig själv.

Jag drog en parallell med ditt svar, med meningen att visa att ditt argument är precis lika dumt som mitt. Men du verkar inte riktigt förstå min poäng, så vi stryker det hela imo 


   
SvaraCitera