Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om Zlatan Ibrahimovic?


Ämnesstartare

Hej, just nu spelar Zlatan för la galaxy som ni vet och jag undrar vad ni tycker om honom. Beskriv hur ni tycker Zlatan är och om ni gillar honom typ? 


   
Citera

När han var yngre tyckte jag att han var kaxig och jobbig. Ville bara slippa se honom.
Men när han gick över till Juventus och sen Inter började intresset för honom att växa och jag tycker att han är en av världens bästa spelare.
  Han må verka arrogant, egocentrisk och mycket annat som man överlag tolkar som något negativt men det är en del av charmen med honom. Privat ska han vara en riktigt schysst och bra person så det är bra. 


   
SvaraCitera

jag bryr mig inte om zlatan jag varken gillar eller ogillar honom stör han mig inte bryr jag mig inte


   
SvaraCitera

inget emot zlatan, stör mig bara på den mångfaldiga p12 fanbasen


   
SvaraCitera

Han är från Malmö, tillräckligt för att jag ska ogilla honom Blink


   
SvaraCitera

Riktigt duktig spelare men tycker inte direkt om han.


   
SvaraCitera
Listus

That Guy is a fucking star, älskar allt som han säger och alla hans kända citat. 

Han ät en schysst person, han kan vara arrogant men man måste förstå och se att han ofta har glimten i ögat och många har svårt att se det. 

Sen är glad att han valde LA Galaxy, Btw hans intervju i Jimmy Kimmel live igår var ju asnice haha.


   
SvaraCitera