Aviseringar
Rensa alla

vad tycker ni räknas som att vara otrogen?


ohYEA_:

blickar!!!!!

skulle jag ju säga[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

blickar!!!!!

Bara om man lever i villfarelsen att din pojkvän är din egendom, och inte en fritt tänkande människa.. [n]


   
SvaraCitera

kebu12:

skulle jag ju säga[sad]

[wink]

DR_DEO:

Bara om man lever i villfarelsen att din pojkvän är din egendom, och inte en fritt tänkande människa.. [n]

Han är Kyle XY, utan navel - utan rättigheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Sånt känner man på sig. Plus att ingen har tvingat dig.

Man känner på sig ifall någon ska gå fram o pussa dig? Till 100%?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilikepieee:

Kramar går bra.
Pussar är en tolkningsfråga. Hur, var, på vem, och så vidare.
Hångel är en självklar otrohet i mina ögon.


   
SvaraCitera

Borgeus:

Någon kan tvinga en annan att kyssa en = inte otrohet.

Man kan väl utgå från att trådskaparen menar att ens partner gör det där, inte blir utsatt för det. [rolleyes]
Om din flickvän, av egen fri vilja, kysser någon annan, så är det väl otrohet? Men om någon annan springer fram och våldspussar henne helt oväntat så är det ju såklart inte så mycket hon kan göra åt det, och då är det ju såklart inte otrohet.

OnT: Mycket beror ju på omständigheter, men jag skulle nog ha väldigt svårt att ha överseende med att han kysste någon annan (av egen fri vilja [zzz]), oavsett omständigheter. Det gäller även sex.
Man kan ju vara liksom känslomässigt otrogen också, trots att man inte gör något fysiskt med någon annan. Öh. Om någon nu förstår hur jag menar. [tard]


   
SvaraCitera

Borgeus:

Man känner på sig ifall någon ska gå fram o pussa dig? Till 100%?

Borgeus:

kysser dig

Kysser en känner man lite på sig ialla fall. Pussar är ju fan en helt annan sak.


   
SvaraCitera

Borgeus:

Man känner på sig ifall någon ska gå fram o pussa dig? Till 100%?

Borgeus:

kysser dig

Kysser en känner man lite på sig ialla fall. Pussar är ju fan en helt annan sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Man kan väl utgå från att trådskaparen menar att ens partner gör det där, inte blir utsatt för det.

Jag fick uppfattningen av att trådskaparen pratade om "allmänhet" inklusive våldpussar.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Om din flickvän, av egen fri vilja, kysser någon annan, så är det väl otrohet? Men om någon annan springer fram och våldspussar henne helt oväntat så är det ju såklart inte så mycket hon kan göra åt det, och då är det ju såklart inte otrohet.

Det är det jag har försökt säga.. men kanske misslyckats med.


   
SvaraCitera

Borgeus:

Jag fick uppfattningen av att trådskaparen pratade om "allmänhet" inklusive våldpussar.

Det tvivlar jag på. Bara en idiot skulle ju säga "Du var otrogen mot mig när den där snubben helt oväntat pussade dig igår", så jag tror inte att det var något TS undrade över. [rolleyes]
Såvida TS inte är väldigt konstig och en aning dum. [smile]

Borgeus:

Det är det jag har försökt säga.. men kanske misslyckats med.

Det är väl en sådan uppenbar sak för de flesta att det inte behöver sägas. Jag tycker mest det är konstigt att du ens tar upp det. [smile]


   
SvaraCitera

Underbarnet:

hångel/sex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det tvivlar jag på. Bara en idiot skulle ju säga "Du var otrogen mot mig när den där snubben helt oväntat pussade dig igår", så jag tror inte att det var något TS undrade över.
Såvida TS inte är väldigt konstig och en aning dum.

det vet man inte 😉

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det är väl en sådan uppenbar sak för de flesta att det inte behöver sägas. Jag tycker mest det är konstigt att du ens tar upp det.

Kanske jag är...
Vem vet?
Inte jag iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Han är Kyle XY, utan navel - utan rättigheter.

Jag måste säga att jag inte ser den självklara kopplingen mellan förslavning och avsaknaden av en navel. Vad jag minns var ju Kyle en väldigt fritt tänkande människa? [rolleyes]


   
SvaraCitera

DR_DEO:

Jag måste säga att jag inte ser den självklara kopplingen mellan förslavning och avsaknaden av en navel. Vad jag minns var ju Kyle en väldigt fritt tänkande människa? [rolleyes]

Inte under min kontroll. Han blir förtrollad av min skönhet.


   
SvaraCitera

pussar alternativt att man blir kär i någon annan.


   
SvaraCitera