Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni tjejer om Justin Bieber?


Ämnesstartare

Ni killar får väl också komma med era åsikter men förväntar mig att han intresserar tjejer mer. [wink]


   
Citera
Ämnesstartare

Hur hamnade en söt kanadensisk kille med grym sångröst i det amerikanska massproducerade HipHop/RnB träsket?

Ser ut som ett recept på hur man flyttar in en där kanske annars svårsåld gengre in i den amerikanska vita medelklassens finrum och flickrum (ett och annat pojkrum med kanske).

Har annars alltid haft svårt för riktigt unga killar som sjunger kärlekssånger, det blir så plågsamt uppenbart att det är en produkt av mediafabriken.


   
SvaraCitera
Kitten

Rebeckan:

Ni killar får väl också komma med era åsikter men förväntar mig att han intresserar tjejer mer.

Vet inte så mycket om honom egentligen. Hört någon låt tror jag, men inte min stil. Och sen så ser han för ung ut för att jag ska tycka han är snygg. Dold text: När man inte vet något om personen ifråga förutom hans utseende, då måste man ju nästan ta upp det. [cute]


   
SvaraCitera
Tyrael

ser ut som 12, röst som 12, haha.


   
SvaraCitera

Han kan ju börja med att klippa sig. Fuuuuuuck me! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul att man har lyckats i sådan ung ålder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Hur hamnade en söt kanadensisk kille med grym sångröst i det amerikanska massproducerade HipHop/RnB träsket?

Slumpen kanske? Eller...

AndyH:

Har annars alltid haft svårt för riktigt unga killar som sjunger kärlekssånger, det blir så plågsamt uppenbart att det är en produkt av mediafabriken.

För bryta detta uppenbara koncept? Bieber är ju visserligen fortfarande en smörsångare eftersom alla hans låtar verkar handla om tjejer. Fast på lite ovanligt vis kanske. [y]

Kitten:

sen så ser han för ung ut för att jag ska tycka han är snygg.

Han är bara ett år yngre än dig, unga dam. [wink]

Trots att jag är fyra år äldre så kan jag utan att tveka tycka han är snygg. Fast nog allt ser han ung ut.

Tyrael:

ser ut som 12, röst som 12, haha.

Han är 16. Ser ung ut, ja. Rösten är ju inte dålig i varje fall om än inte manlig.

FreeWay89:

Han kan ju börja med att klippa sig. Fuuuuuuck me! [mad]

Håller inte alls med. Tycker om killar med "långt" hår. [cute]

Harpya:

Kul att man har lyckats i sådan ung ålder.

Visst är det! [smile]


   
SvaraCitera

Rebeckan:

Håller inte alls med. Tycker om killar med "långt" hår.

Långt hår?
Ser ut som en jävla cykelhjälm och det värsta är ju den jävla sneluggen som han borde få piskrapp för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Rebeckan: Håller inte alls med. Tycker om killar med "långt" hår.
Långt hår?
Ser ut som en jävla cykelhjälm och det värsta är ju den jävla sneluggen som han borde få piskrapp för.

haha, cykelhjälm [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Långt hår?
Ser ut som en jävla cykelhjälm och det värsta är ju den jävla sneluggen som han borde få piskrapp för.

Fast han ser ju jättesöt ut i sin frisyr. [cute] Detta gör även flertalet andra söta pojkar (Jesse McCartney och Zac Efron från TV-serien Summerland exempelvis). Vad gnäller du för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gay


   
SvaraCitera

Rebeckan:

Detta gör även flertalet andra söta pojkar

Jag trodde du växt ifrån ''pojkar''.

Rebeckan:

Vad gnäller du för?

Jag gnäller för att dagens ''pojkar'' ser ut som små flickor.
Förstår verkligen inte hur detta kan vara attraktivt för fem öre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Jag trodde du växt ifrån ''pojkar''.

Sånt växer man inte ifrån. [smile]

FreeWay89:

Jag gnäller för att dagens ''pojkar'' ser ut som små flickor.
Förstår verkligen inte hur detta kan vara attraktivt för fem öre.

Bieber ser inte alls ut som en flicka. Klart att han är attraktiv. Är inte alls särskilt förtjust i det ni män kallar manligt (hår på bröstet, muskler, stora, kort eller snaggat hår). Sen är Bieber bara 16 år så det vore konstigt om han såg ut som en man och inte som en pojke. För det är precis vad han är! [y]


   
SvaraCitera

Jag tycker att han är ganska bra faktikst 🙂 Gillar hans låt "One Less Lonley Girl" väldigt mycket [cute] Men jag tycker att han kan klippa sig eller fixa frillan lite iallafall [crazy]


   
SvaraCitera

Rebeckan:

Sånt växer man inte ifrån.

Joda de flesta gör det.

Rebeckan:

Bieber ser inte alls ut som en flicka. Klart att han är attraktiv.

Det är visserligen en smakfråga.
Han kommer säkert se ut som en liten tjej vid 25 års ålder med.

Rebeckan:

Är inte alls särskilt förtjust i det ni män kallar manligt (hår på bröstet, muskler, stora, kort eller snaggat hår).

Pedofilvarning kanske? [surprised]

Rebeckan:

Sen är Bieber bara 16 år så det vore konstigt om han såg ut som en man och inte som en pojke. För det är precis vad han är!


   
SvaraCitera