Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni ?


Ämnesstartare

Jag och en person va kompisar för några år sedan och vi började bråka. Jag tog studenten och vi hade ingen kontakts alls. Personen har då under dessa år då och då kontaktat mig, sagt bland annat att jag stalkar, även lagt ut bilder på saker jag skrivit, kommenterat offentliga konversationer på fb för att bråka med mig utan anledning, korfattat, har personen varit överallt, har jag skrivit något på fb, ska personen kommenentera eller om jag kollat persones instagram 1 gång, så blir jag kallad för stalker när personens instagram är öppen för alla. Nu har personen blockat mig, för jag skrev att personen skulle låta mig vara, men borde jag anmäla detta ? Personen har tagit bort bilderna osv men detta har ju hållit på flera gånger. Jag vet inte när personen ska kontakta mig igen om jag skriver något på fb /instagram. Personen kan bli sur om jag råkar nämna dennas namn och vill typ anmäla mig för en sån sak? 
Det allra senaste personen gjorde var att lägga ut bilder på instagramsnap vad jag skrivit, sa att jag stalkade. Bilderna togs bort men personen kontaktade mig enbart för att säga jag skulle sluta kolla på insgram som dessutom är offentligt. Har man en offetlig instagram får man ju skylla sig själv, tycker jag då ALLA kan kommentera, men denna person, är överallt. 


   
Citera

Så som du beskriver det tycker jag i så fall det snarare verkar som om personen stalkar dig, i alla fall mer än att du stalkar h*n**


   
SvaraCitera