Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni?


höna

Gillart, tycker d e skitsnyggt. Fast finns snyggare exempel än din bild!


   
SvaraCitera

Mycket snyggt. Måste dock tyvärr säga at


   
SvaraCitera

Mycket snyggt.


   
SvaraCitera
mynona

tycker som regel inte om så kort hår på någon utom på dem som verkligen passar i det som personer, men det spelar ju ingen roll, smaken är olika och i sin egen stil bör man följa sin egen smak, så gör det. att det anses vara nassestil är orättvist


   
SvaraCitera

hade aldrig någonsin klätt mig själv sådär men människor är olika och tycker om olika saker och det respekterar j   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saga:
docs Hjärta men annars helt ok, fast om du går all in o klipper dig med kommer alla tro du har politiska åsikter inom nazismen ändå .. :/ 

Är snaggad pga stilen men jag får inte så mycket skit för det längre 🙂


   
SvaraCitera

ser ut som farfar kläderGalen


   
SvaraCitera

Sådär, det funkar

 


   
SvaraCitera

näe.


   
SvaraCitera

Skinadam: Jävla nasse stil!

påminner om iaf :/

Och ja, jättefult 


   
SvaraCitera

Opolitisk skinnskalle? Jodå, jag har hört talas om opolitiska punkare också. Förstår bara in varför du påpekar att du är skinnskalle när du vill ha råd om kläder? O att du är opolitisk tror jag ärligt talat att de flesta ger fan i.   Skeptisk

Vad beträffar kläderna... tröjorna o skjortorna är helt ok. Byxorna är väl godkända fast alldeles för korta. Dojorna får klart underkänt då de passar bättre för långpromenad ute i naturen än ihop med kläderna för övrigt.   Tumme ned


   
SvaraCitera

Sådana pojkar välkomnar vi inte i Stockholm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
ser ut som farfar kläderGalen

Då är antagligen din farfar skinnskalle 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stortrollet:
Opolitisk skinnskalle? Jodå, jag har hört talas om opolitiska punkare också. Förstår bara in varför du påpekar att du är skinnskalle när du vill ha råd om kläder? O att du är opolitisk tror jag ärligt talat att de flesta ger fan i.   Skeptisk

Vad beträffar kläderna... tröjorna o skjortorna är helt ok. Byxorna är väl godkända fast alldeles för korta. Dojorna får klart underkänt då de passar bättre för långpromenad ute i naturen än ihop med kläderna för övrigt.   Tumme ned

Okej, jag ville bara höra vad folk tycker själva om kläderna. Själv är man ju skinnskalle så då tycker man ju så klart om det mycket 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adam:
Sådana pojkar välkomnar vi inte i Stockholm.

Varför inte? 


   
SvaraCitera