Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker Penstrokes om dig?


Ämnesstartare

Nej, jag är inte bättre än såhär. Shoot.


   
Citera

Nå.


   
SvaraCitera

God afton!


   
SvaraCitera

ok


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

opkej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Nå.

Min uppfattning av dig är att du är mycket intellektuell. Får för mig att du läser mycket, du uttrycker dig väldigt bra och låter ingen trampa på dig i konversationer (men du är ändå (nästan?) aldrig elak - kudos!). Politiskt engagemang är uppskattat då du jobbar för bra saker, du är veg etc. Tycker bra om dig!

My dreams are her:

God afton!

Du är väldigt anonym av dig och jag har aldrig riktigt lärt känna dig, men du är mig veterligen verkligen aldrig otrevlig och framstår aldrig som korkad. Det är således mer eller mindre omöjligt att tycka illa om dig. Du föregår med gott exempel för många av oss andra, tror jag.

Artie:

ok

Har ingen direkt uppfattning om dig. Jag får en känsla av att du haft tidigare konton och att jag kanske skulle ha mer att säga om jag visste namnet/namnen. Men jag vet inte. Neutral.

passaro:

Du verkar vara en sån där rolig hälsosam kroppsbyggarkille som jag inte skulle ha nånting gemensamt med överhuvudtaget med livsstilsmässigt. Men två av mina närmaste vänner råkar vara precis så, så jag tror fortfarande på det. Överlag så är du ju oldie, men har enbart pratat med dig på forumet och aldrig 1-on-1, aldrig träffat dig eller så, så det är svårt att ge nåt gediget utlåtande. Du är en bra snubbe och forumet skulle bli tungt utan en del uppmuntrande kommentarer från dig när jag säger nåt dräpande eller politiskt rimligt. [blush]

Brk g:

opkej

Tror du är en sån där skitsmart, men väldigt tyst, snubbe som tenderar hålla sig i bakgrunden. Har för mig att du uttryckte att du nästan blev "intimidated" (svenskt ord?) av mig när vi sågs för nåt år sen, vilket jag tycker är sjukt lustigt, men ska försöka förbise det. Överlag tycker jag du verkar vara jävligt intellektuell och humoristisk och jag tror vi skulle komma överens om vi sågs igen. När du trollar är du bland de roligaste på forumet, uppskattar din humor i det avseendet som fan.


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Jag får en känsla av att du haft tidigare konton och att jag kanske skulle ha mer att säga om jag visste namnet/namnen.

ja!
jag ska skriva det till dig nu


   
SvaraCitera

Hej


   
SvaraCitera

You asked for it. SÄG NU!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

jag ska skriva det till dig nu

Du är bra. Håller ofta med dig, speciellt i politiska trådar - du är en typisk sån där "Åh vad skönt att hon skrev det så jag slipper"-upplevelse ganska ofta. Tycker överlag du verkar extremt laidback och öppensinnad, vilket är två karaktärsdrag som jag genuint uppskattar. Tror att vi kan ha setts för många år sen om jag inte minns fel, men är inte hundra säker.

respons:

Hej

Hej sötnos. Hur är läget? Vi har knappt pratat på evigheter och inte setts på länge (jag räknar inte Uppsala, för vad jag kan minnas så var du väldigt tyst och i bakgrunden - alternativt så var jag för berusad och dum i huvudet för att notera eller bidra med nåt i några konversationer du var inblandad i, förlåt isåfall!). Har odelat positiva saker att säga om dig. Du är gästfri och hjälpsam, politiskt rationell, trevlig och smart. Gillas skarpt av mig!

Zymbaline:

You asked for it. SÄG NU!!!

Nån jävla tönt... vet inte mer...


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Nån jävla tönt... vet inte mer...

FU GAV DIG VÄRSTA SVARET DIN HORA! SÄG NU! ner på knä.


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Tror att vi kan ha setts för många år sen om jag inte minns fel, men är inte hundra säker.

ojdå, i vilket sammanhang, närdå osv?

ps tycker om dig med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

FU GAV DIG VÄRSTA SVARET DIN HORA! SÄG NU! ner på knä.

Hora? Seriöst, skulle du använda ordet hora?

Det är faktiskt inte okej.

Det är ganska grovt.

Nu sjönk du väldigt lågt i mina ögon.


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Nu sjönk du väldigt lågt i mina ögon.

HAHAHAHAH. <3 Åh, lägg ner. Om du inte ska säga nåt så blir jag faktiskt väldigt irriterad. 🙁 Nervös nu. Säg bara, säg nåt iaf, kom igen 🙁


   
SvaraCitera