Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker sicilianmind om dig?


Ämnesstartare

GladGladGladGladGladGladGladGladGladGladGlad
GladGladGladGladGladGladGladGladGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej dfrqp

Jag tycker du är smart, som har vettiga argument och åsikter om saker. Du är en helt okej person. Du kan vara både seriös och oseriös, bör tillägga att du också kan vara underhållande (ej negativ bemärkelse). Du är bra, du är gillad av många på UM och så jag har inget direkt att klaga på.

Ha det bra

df rqp:

Hej amsi

Jag tycker du är en öppen bok, positiv bemärkelse. En fri själ typ, och du står för vad du säger till punkt och pricka. Jag tycker du verkar som en stark och kreativ person. Vi har olika åsikter om saker och ting, men jag tycker inte att åsikter definierar en person korrekt. Hmm, ibland kan man märka om du är på ett dåligt humör, och jag känner mig ogillad av dig. Men trots allt, kan man ej gilla alla. Ser i vissa trådar att du inte mår speciellt bra, jag hoppas det ordnar sig. Du är helt okej.

Ta hand om dig

amsi:
ja 

Hej passe

Du är en hjälpsam, allmänbildad och en vettig man. Du tränar, du gillar att debattera verkar det som och gillad här på UM. Jag har inget att klaga på om dig och jag har aldrig sett något som jag undrat över som du skrivit. Ärligt talat så har jag inget mer att skriva förutom att du är en av de på UM som jag anser vettiga. Du har koll på saker och ting.

Ha det bra

passe

Hej 24/7

Som du själv skrev så har jag ingen bra koll på dig. Jag har sett bilder på dig i forumet och jag tycker du ser väldigt söt och bra ut. Lite synd att jag får beskriva ditt utseende än personlighet först då jag inte har fastställt dig ännu. Men trots det så verkar du som en snäll och förstående människa. Jag hoppas att det ändrar sig inom en snar framtid. Kan gärna återkomma om du vill.
Ha en bra dag du 

24/7

Hej kulturmarxisten

Jag tycker du är smart. Ruggigt smart och jag är avundsjuk på ditt sätt att skriva. Du skriver också en del grejer som får en att tänka efter! Du postar bilder i forumet och du ser söt ut. Jag har märkt att du inte är lika aktiv som förut och det är lite synd men jag hoppas du har det bra, och jag har inget emot dig. Du är bra.

Ha det fett

kulturmarxisten:

Tjena iddqd

Till att börja med så grattis på födelsedagen! Önskar dig en bra dag. I alla fall så tycker jag du är en cool, laidback snubbe som älskar att lyfta och festa. Du är gillad i vilket fall som helst av mig och jag har inget emot dig! Du är lite halvt min idol, och jag tycker du har en avspänd attityd mot allt som jag gillar.

Ha det fett med bra 

iddqd:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GÖör mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Men trots det så verkar du som en snäll och förstående människa. Jag hoppas att det ändrar sig inom en snar framtid.

:D:D:DD


   
SvaraCitera

Du gör mig nyfiken... Vill veta... Haha om sanning svider lite får de la göra det :p 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAA OJJJ NEEEJ skrev fel, herrejesus hahahhaa förlåt mig för det misstaget

df rqp:

:D:D:DD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
HAHAA OJJJ NEEEJ skrev fel, herrejesus hahahhaa förlåt mig för det misstaget

bästa misstaget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ehehheeheheh väntar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

do me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Ta hand om dig

Tack detsamma! 🙂 Tack för de fina orden! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hiih


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaaa vad tycker du, är jag sliskig?


   
SvaraCitera

Okej då.


   
SvaraCitera

Herrejävlar! Skriver hon en hel novell om mig:S väntan på min dom....gör mej orolig ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej S3ON

Du är en helt okej person och du är rolig! Du är söt, jag vill minnas att du steppat upp mot Knegaren men trots allt kallar honom för bror Skeptisk. Nåväl, så har jag inget speciellt emot dig förutom det jag skrev föregående och du verkar lite som iddqd på ett sätt. Avspänd och gillar att festa. Nu så ser jag att du börjat träna och jag önskar dig all lycka med det. Tror jag kommer få en annan uppfattning om dig snart, tills dess så får du ha det jättebra!

S3ON:

Hej istechetvåpunktnoll

Tror att du är en gammal UMare? I vilket fall som helst så har jag absolut ingen uppfattning om dig Ledsen, surt. Men jag kan återkomma om du vill?

Ha det bra

Istechetvåpunktnoll

Hej mopsen

Jag har dessvärre ingen uppfattning om dig förutom att jag känner mig ogillad av dig. Du är en gammal UMare och jag ser tyvärr inte dig i så många trådar. Kan återkomma om du vill när jag fastställt vad jag tycker om dig, om du vill? 

Ha det fint

mopsen

Tjeeenaa tevepro

Du verkar som en person med koll på saker och ting. Du är förstående och vill veta hur folk tänker vilket jag kan känna mig in i då jag också är sådan. Hursomhelst så tror jag att vi inte delar samma åsikter om saker, men du är helt okej faktiskt! Jag har inget emot dig, tror jag sett en bild på dig? Du ser söt ut. I vilket fall som helst så är du gillad.
Ha det bra

tevepro:

Hej mynona

Innan vi "tog kontakt" med varandra så verkade du ruskigt intelligent. Typ sådär intelligent så man kände sig som en IQ-befriad schimpans, och jag kände mig på konstigt nog att du aldrig kommer gilla mig. Nåja tid gick och vi blev syskon, haha, och jag tycker fortfarande samma sak. Du är vettig, och du har en underbar personlighet. Trodde först du var en sån där kall person, men sen du öppnade dig för oss(syskonskapet) så bevisade du mig fel. Men, jag vet inte om det är ett missförstånd från min del på något du skrev. Du skrev; "alltså. pga tomtebilden, så gör jag det" i en tråd, och det verkade som om du bara gillade mig för bilden. Har jag fel? I vilket fall som helst så gillar jag dig.

Ta hand om dig

mynona:
Ja?

Tjenis penja

Eh, haha. Du har rätt, jag tycker inte så mycket om dig. Men ta det inte negativt. Av det lilla jag vet om dig så tycker jag att du ser bra ut, och lika mycket som du ser bra ut verkar du gillad av många här UM. Vilket är mycket (ej lebb). Du är okej och jag har absolut inget emot dig som person. Du verkar också ha en avspänd attityd vilket jag gillar! Vill minnas att du har skrivit att du hatar Knegaren, vilket får mig att backa en aning. Och hatar du Knegaren så kommer du hata mig, haha. Känns som om jag babblar nu men jag kan mer än gärna återkomma när min uppfattning om dig när den fulländas. Tills dess,
Ha det fint

penja:
Tror ej du tycker så mycket grejer om mig 


   
SvaraCitera