Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker skådespelerskan bakom postorderhoran om dig + andra saker


Ämnesstartare

Svarar när jag har lust

Edit: uppdaterar detta till en frågetråd också. Fråga vad ni vill and I shall answer


   
Citera

lusta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tkr inte mopsen känns sådär enormt socialt kompetent, alternativt bara hyser agg gentemot mig av oklar anledning. Lite tråkigt pga tror hon är nice egentligen


   
SvaraCitera
höna

hej du.[blush]


   
SvaraCitera

heeej 11 [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

hej du.

Gillar dig mkt. Du känns härlig och har coola kläder och assecoarer. Samt jobbar på coolt ställe. Tror jag gillar oförskämt många bilder du instagrammar men det är väl kul med likes tänker jag.


   
SvaraCitera
höna

elverpigen:

Gillar dig mkt. Du känns härlig och har coola kläder och assecoarer. Samt jobbar på coolt ställe. Tror jag gillar oförskämt många bilder du instagrammar men det är väl kul med likes tänker jag.

naw[blush] du kan va cool!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

heeej 11

<33333333333

Känns lite som min long lost soulmate! Insåg att vi är sjukt lika, speciellt om man jämför våra telefonnummer!!!
Nä men vill mkt gärna umgås mer med dig än jag gör. Luxemburg vore nice land att bo i, finns ju knappt några avstånd där liksom. Gillar typ allt med dig, speciellt att du låter mig vara en egocentrerad subba då och då eller rätt ofta men ändå. PUSS


   
SvaraCitera

Åh, ge mig lite egoboost, please


   
SvaraCitera

elverpigen:

PUSS

Åh, blir varm i själen! [love] Haha, tänkte härom dagen när du och jag paniksms:ade varandra typ precis samtidigt runt midsommar! Hahah, så sjukt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

Åh, blir varm i själen! Haha, tänkte härom dagen när du och jag paniksms:ade varandra typ precis samtidigt runt midsommar! Hahah, så sjukt..

Haha <3 båda messed up typ samtidigt. Var bra att du svarade, var typ ensammast i världen haha 🙁

Budolicious:

Åh, ge mig lite egoboost, please

Vad svårt det blev att hålla det på en forumok nivå
Men jag gillar dig, jag tycker du är mkt attraktiv på insidan och utsidan och gillar att du står stadigt när stormen går och håller i mig när jag inte vet var jag ska ta vägen pga panik. Du är lugn och trygg och jag trivs jättebra med dig men ogillar att du bor fyrafem timmar bort


   
SvaraCitera

Vad tycker lilla damen (hihihuhu) om mig?


   
SvaraCitera
mynona

Du har antagligen inte så mycket mer intryck av mig än jag av dig, med tanke på hur lite vi talat, men något intryck av hurdan jag är har du nog!


   
SvaraCitera

[cute][cute][cute][cute] nååå?


   
SvaraCitera

mynona:

men något intryck av hurdan jag är har du nog!

jag kan![blush]

du vill gärna göra intrycket av att vara smart, varför vet jag inte riktigt[blush] du behöver inte försöka, du brukar va de iaf :$
öhm ah, asså har helt klart gjort förbättringar på [blush]-fronten, och har glasögon :3


   
SvaraCitera