Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker skådespelerskan bakom postorderhoran om dig + andra saker


elverpigen:

Vad svårt det blev att hålla det på en forumok nivå

Detta gjorde min dag, faktiskt. Har krånglat med datorn och flängt fram och tillbaka runt halva göteborg idag och allt har bara varit jobbigt. så kom du [love]


   
SvaraCitera

Tja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Vad tycker lilla damen (hihihuhu) om mig?

Haha. Jag tycker du får oförtjänt mjt skit, för du gör ditt jobb bra. Är jobbigt när du lillagummanar mig, och jag gillar att du gjort dig av med mustaschen. Får otäcka associationer av mustascher, typ som att du vore en liten gubbe i en porrfilm och jag är inte bekväm med att ha dig i den rollen [blush]

mynona:

Du har antagligen inte så mycket mer intryck av mig än jag av dig, med tanke på hur lite vi talat, men något intryck av hurdan jag är har du nog!

beundrar ditt tålamod och din argumentationsteknik. En gång bad jag dig back the hell away from my man. Skäms lite för det idag, men tror det är utagerat. Hade gärna träffat dig på nån forumträff

ainos:

nååå?

Ååååh du är som en slogan för kexchoklad för mig. Go och glad. Tycker du är som lönnsirap med honung på både utsidan och insidan och bor jag i sthlm samtidigt som du gör tänker jag tvångsumgås med dig ibland

Tickstart:

jag kan!du vill gärna göra intrycket av att vara smart, varför vet jag inte riktigt du behöver inte försöka, du brukar va de iaf :$öhm ah, asså har helt klart gjort förbättringar på -fronten, och har glasögon :3

Tycker du är efterblivet charmig. Fast börjar kännas lite oklädsamt med allt blushande på vuxna karlen, men du kanske är 12 år och pryd mentalt. Gillar trolligheten och träffar dig gärna på nån umträff nånstans ba för att. Typ se hur trollig din irlpersonlighet är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Tja

Gillar när du hotade mig på fb pga berättade för en hobbyutvikningsbrud om dina tidigare eskapader. Men kul att du offentligt får vara tillbaka här nu! Har inget direkt intryck utöver att jag antar att du är en annan människa idag än för några år sen


   
SvaraCitera

Supp


   
SvaraCitera
Simi
 Simi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Supp

Vet inte vem du är. Deltog du nånsin i postorderhorans new bf?


   
SvaraCitera

elverpigen:

Vet inte vem du är. Deltog du nånsin i postorderhorans new bf?

Hmm. Möjligt, men det är svårt att säga nu eftersom mitt gamla konto inte finns längre. Iddqd var mitt gamla nick iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simi:

Öh. Gissar vem du är och har jag rätt är du snygg, dekadent och röker på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Hmm. Möjligt, men det är svårt att säga nu eftersom mitt gamla konto inte finns längre. Iddqd var mitt gamla nick iaf.

Det vet jag men har ingen bild av dig. Bli färgstarkare. Gör avtryck på omvärlden

Grattis, gratis livscoaching av ums egna narcissismdrottning


   
SvaraCitera
mynona

Tickstart:

jag kan!

Bad jag om ett utlåtande från Tickstart? [no-no]

Starta en egen tråd så citerar jag dig där så du tvingas upprepa och motivera det här svaret mer utförligt [y]

Tickstart:

du vill gärna göra intrycket av att vara smart, varför vet jag inte riktigt

Varför drar du den slutsatsen? Motivera med excessivt användande av smileys [no-no]

Tickstart:

du behöver inte försöka, du brukar va de iaf :$

Jag trodde att jag i föschta hand alltid var liten och pussig (och smal!) ?

Dold text: Men ja, det där kan för all del förtjäna en smileyrad av typen: [chocked][blush][love]

Tickstart:

öhm ah, asså har helt klart gjort förbättringar på -fronten

[blush]
[blush][blush]
[blush][blush][blush]
[blush][blush]
[blush]

Tickstart:

och har glasögon :3

... när jag inte har linser, det är riktigt.

elverpigen:

beundrar ditt tålamod och din argumentationsteknik.

Tack, det var snällt sagt. Allt är som det ska!


   
SvaraCitera
Simi
 Simi

elverpigen:

Öh. Gissar vem du är och har jag rätt är du snygg, dekadent och röker på

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha mm är säker nu. Creepygifarn


   
SvaraCitera

elverpigen:

Är jobbigt när du lillagummanar mig

Menar du detta:

elverpigen:

Vad tycker lilla damen (hihihuhu) om mig?

Eller annat?

elverpigen:

mustascher

Vad folk ska vara emot min mustasch då 🙁


   
SvaraCitera

Xisco:

Vad folk ska vara emot min mustasch då 🙁

nu när den är borta kom jag på att den faktisk inte var så dum :◊


   
SvaraCitera