Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker Storchen om dig?


Ämnesstartare

fast jag är ju rätt mammig. vill gärna styra upp folk lite sådär, eller inte styra upp men jag vill ta hand om folk ibland. vet inte varför men jag tror att jag någonstans tar hand om mitt inre barn på det sättet kanske, eller försöker. redan på dagis som typ femåring väntade jag med spänning tills småbarnsgruppen skulle ut och gå så att jag kunde få gå och hålla någon ettåring i handen en stund. vad skulle freud säga?????????????????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Åfan, mitt intryck är att du bär den titeln med viss stolthet

har inget emot den faktiskt, gillaren nog. kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

kööörrrrr

Medans intrycken av dig är mestadels positiva så kan jag tyvärr inte uttrycka mig lika detaljerat som med andra. Faktum är att du hör till den majoritet som gjort ett allmänt positivt intryck, dock utan detaljer, medans jag bara kan skriva så detaljerat som ovan om en mindre skara umare.

Har sett ett o annat "omoget" ögonblick av dig (eller vad jag nu ska kalla det), vissa av dom är roliga, andra är bara sådär "nej gud orka"

isola:

vad skulle freud säga

Vet inte, är ej freud.

isola:

vill gärna styra upp folk lite sådär

Har inte märkt av.

isola:

jag vill ta hand om folk ibland

Stämmer bättre. Fast det behöver inte betyda att man är mammig, i så fall tycker jag att du är lika mycket mammig som du är sjuksköterska-aktig... sjuksköterskig.

Nej jag står fast vid att jag tycker att du är empatisk och trevlig. Varm glömde jag visserligen, men du får det nu istället.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Nej jag står fast vid att jag tycker att du är empatisk och trevlig. Varm glömde jag visserligen, men du får det nu istället.

fanks


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

"nej gud orka"

S3ON är en helt annan person irl. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

fanks

You're whalecum[y]

[ops]

S3ON:

S3ON är en helt annan person irl.

Jag har en känsla av att många är det, därför dömer jag inte hur man är på klotter och utgår ifrån att man är på exakt samma sätt IRL. Eller ja, med dom flesta gör jag inte det, finns ju givetvis några ytterst få undantag.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEJ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heh. antar att jag är en av dem som du inte tänker skriva något om, men gör ett försök ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

kör

Det opersonliga först: Avundas allas förmånga att visas som offline fast än dom inte är det. Jag vet inte riktigt varför, det är inte så att jag spammas sönder av citeringar eller meddelanden så fort jag loggar in... hmm, den funktionens användbarhet var nog inte så igenomtänkt. Aja, skitsamma.

För länge länge sedan så ville du få mig att spela HoN med dig, om jag inte missminner mig. Först några månader sedan blev det av att jag installerade spelet. Dock har jag aldrig ens startat det...

Precis som jag skrev så är mods inte något jag ser så mycket av här, och det stämmer in även på dig. Du kommer med ett o annat sporadiskt inlägg, varken seriöst eller oseriöst, vilket ger mig intrycket att du hellre spenderar din tid på annat sätt än här. Kanske i någon annan del av forumet, eller kanske inte vid datorn alls, vad vet jag.

Har sett både här o där att du vill (eller ska) bli polis, och ärligt talat, så känner jag dig inte tillräckligt väl för att ärligt kunna säga om du skulle eller inte skulle passa som det, det finns dock en sak jag kan säga - med tanke på området du bor i är du nog en överlevare. Jag vet inte hur länge du bott i området, eller hur ofta du är ute efter mörkrets infall, men det kan mycket väl vara så att dina erfarenheter är mer lämpade för amerikanska polisen än svenska.

Nintendo:

HEJ

Hej! Du hör till samma kategori som S3ON (majoriteten jag har positivt intryck om men inte kan beskriva särskilt detaljerat), men när jag än ser din avatar så tänker jag att här är en som vill sprida glädje och ljus i form av massa glada färger. Ibland undrar jag om du är i på samma sätt i verkligheten så som din avatar är på forumet, eller om det bara är en avatar. Så nu kanske du kan besvara den frågan?

Ganon:

Heh. antar att jag är en av dem som du inte tänker skriva något om, men gör ett försök ändå.

Du har rätt, eller nja, delvis, för jag använder mig av rätten att ändra mig.

Du har i alla fall för tillfället hållit dig lugn - i alla fall i klotter. Kanske har du mognat lite? Det direkta intryck du gav när du blev unbannad är: hatspridare. Något jag hört ryktesvägen är att medans du kan gapa o skrika dig hes här på forumet om både det ena och det andra, så är du tyst som en mus och antingen en helt annan eller väldigt annorlunda människa, ungefär som att du skulle utge dig för att vara något ondskefullt geni och dom som synar din bluff... synar den, helt enkelt.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

För länge länge sedan så ville du få mig att spela HoN med dig, om jag inte missminner mig.

Njaaaae, möjligen dota, men även det tvivlar jag på : >

Storchen84:

eller kanske inte vid datorn alls

Läser det mesta som skrivs på um, men skriver inte för skrivandets skull. Spelar ohälsosamma mängder.

Storchen84:

med tanke på området du bor i är du nog en överlevare

Bodde där i två år, men såg _aldrig_ något olagligt, seriöst. Nu bor jag dock i centrala gbg : >

Men tack för omdömet, det var fint att du la tid! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Bodde där i två år, men såg _aldrig_ något olagligt

Men va? Har nog aldrig gått en vecka utan att det stått på gp.se om något som hänt i det området... Ah, så du har flyttat.

Budolicious:

möjligen dota, men även det tvivlar jag på

Nåt var det, när du fick reda på att jag körde LoL

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Så nu kanske du kan besvara den frågan?

Nja, jag skulle inte påstå att jag är som min avatar. Jag är ganska ointresserad av människor och deras lycka, så länge det inte rör sig om människor som jag gillar. Gillar inte människor rent generellt. Min avatar är nog ganska ironisk [sad] Förlåt [blush]

Jag borde ha en kattavatar istället, mina närmsta säger att jag är som en katt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Men va?

jag vet, helt sjukt. Min roomie såg en misshandel en gång men thats it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nåååå???[smile]


   
SvaraCitera