Aviseringar
Rensa alla

vad tycker time om just dig?


timeisrunningout:

Time tycker om dig. Ibland när Time drömt UM-relaterade drömmar har ditt ansikte växlat från din profilbild på Facebook till Varg Vikernes.

Är detta ett nedköp eller förbättring?


   
SvaraCitera

mmmmm


   
SvaraCitera

snälla kör ba kär jag vill höra


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Victor Ahlén:

Hej hej!

Hej Victor! Time hälsar att du är hennes UM-lillebror och att hon fortsättningsvis vill adoptera dig, men inte för att ersätta hennes riktiga lillebror, som är awesome. Hon skulle gärna bjuda dig på godis, men inte i en mörk gränd eller i en park (time tycker att åldersskillnaden är tillräcklig för att det skulle bli lite awkward då).

Budolicious:

Är detta ett nedköp eller förbättring?

Det är varken eller. Tror jag. Tror jag bara tycker du är cool.

isola:

mmmmm

Världens bästa isola, UMs mest envisa, älskar när du går igång och skriver sönder alla som säger emot då jag oftast håller med dig. [love]

mopsen:

snälla kör ba kär jag vill höra

Å ena sidan tycker Time att du är en idolvärdig människa som hon skulle vilja bli uppskattad av och å andra sidan förstår Time inte alls vem mopsen är och vad hon ska tycka. Så det är lite ambivalent men på det stora hela är det enbart positiva grejer som sker i huvudet när jag - jag menar Time - föreställer sig mopsen.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Det är varken eller. Tror jag. Tror jag bara tycker du är cool.

[cool]


   
SvaraCitera

Bäst för dig att jag för en novell som gensvar!


   
SvaraCitera
Åtta

Säger du något elakt tänker jag... Göra något minst lika elakt tillbaka!


   
SvaraCitera

Oh, girl, lead me into your darkness.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

r Time inte alls vem mopsen är och vad hon ska tycka.

kanske underlättar om time svarar när jag skriver till henne i fb-chatten. [cute] vet att ditt internet är cp, men det är det väl inte alltid!


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Världens bästa isola, UMs mest envisa, älskar när du går igång och skriver sönder alla som säger emot då jag oftast håller med dig. [love]

Med risk för att låta jätte"gay" nu men; åh så fint och gulligt! Blev glad [love]


   
SvaraCitera

hje


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Knarko:

Bäst för dig att jag för en novell som gensvar!

Okej

Åtta:

Säger du något elakt tänker jag... Göra något minst lika elakt tillbaka!

Tycker ju att du är den coolaste, lite sådär, om jag fick chansen skulle jag klä ut mig till Kropotkin och sätta mig i Mimmis och din soffa. [mad]

Nachac:

Oh, girl, lead me into your darkness.

Jag tycker du är snäll, trevlig, artig, grammatiskt korrekt och påläst. Observera att detta är en mycket stark och positiv komplimang från min sida.

mopsen:

vet att ditt internet är cp, men det är det väl inte alltid!

Nästan alltid [sad] Fast det ska komma vettigt internet snart bara det slutar krångla med det också!!!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Angelize:

hje

Hej du är rolig. Tycker dina trådar är sköna fast de är lite klottriga men så är de ju i klotter också så det gör ingenting. Tycker du ska köra på ditt race [cool] Och så har vi en sak gemensamt: Säger bara DEADLINE OCH PROJEKT OCH MASSA TEXT OCH ORKAR INTE.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Hej du är rolig. Tycker dina trådar är sköna fast de är lite klottriga men så är de ju i klotter också så det gör ingenting. Tycker du ska köra på ditt race [cool] Och så har vi en sak gemensamt: Säger bara DEADLINE OCH PROJEKT OCH MASSA TEXT OCH ORKAR INTE.

hähä thanks, måste tänka mer på att köra mitt egna race. ja fy sjutton, ska väl försöka sätta igång nu.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Jag tycker du är snäll, trevlig, artig, grammatiskt korrekt och påläst. Observera att detta är en mycket stark och positiv komplimang från min sida.

Tackar och bockar.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Time tycker att du är hennes idol och har skrattat upp mjölk genom näsan många gånger när hon läst dina up-to-date-and-whitty-kommentarer på UM.

Du får en guldstjärna:
Image


   
SvaraCitera