Aviseringar
Rensa alla

vad tycker tjejer om att man pratar om svanar


Ämnesstartare

när man ska träffa en tjej och vill ha ngt att snacka om så man börjar babbla om svanar, hur reagerar tjejen blir den glad eller är det för skumt. annars kan man räkna till tjugo och se vad tjejen gör om hon försöker stoppa en


   
Citera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera

Mow Skwoz:

annars kan man räkna till tjugo och se vad tjejen gör om hon försöker stoppa en

Låter som en spännande grej att göra. Tack för tipset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men det är så svårt när det blir tyst o man vill ju inte direkt prata om vädret o sånt klyschigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Låter som en spännande grej att göra. Tack för tipset.

you're welcome, len


   
SvaraCitera

jag skulle bli glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrastyle:

jag skulle bli glad

okej den här då att man pratar om hur stigar uppstår och vilka turnar de kan göra

eller att man är tyst i fem minuter och drar in läpparna för att betona den obekväma situationen

m.fl.


   
SvaraCitera

man kan typ gå och fråga om hon svettar mycke under armarna
då kan man typ tipsa om absolut torr som håller en torr under armarna i flera dagar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

okej den här då att man pratar om hur stigar uppstår och vilka turnar de kan göra

hahahaah skulle fan tycka de va asintressant XDDDDD på riktigt, tyvärr

svanar däremot e inte min grej .. såvida man inte jagar dom .. de gillar jag ... fast dom skrämmer skiten ur mig [sad]


   
SvaraCitera

skulle bara tyckt att det var sjukt mysko att prata om svanar, höhö.
Ställ frågor om henne ist, typ.. vad hon gjort på sista tiden, vad hon vill göra i framtiden.. you get it[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

okej den här då att man pratar om hur stigar uppstår och vilka turnar de kan göra

älskar dig lite
mvh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

älskar dig lite

d'samma till dig


   
SvaraCitera

jag blev nästan attackerad av en svan häromdagen den väste åt mig som en kobra blev obs: skit rädd !!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att ta upp svanar helt spontant kan ju vara en fullträff eller en riktig miss beroende på,men om det slår fel så vet du att hon (eller han om någon tjej läser) är en riktig miss också.

Palla prata om vädret, och artighetsfraser är uttjatade. Jag tycker verkligen du ska ta upp svanarna och huruvida deras närvaro och existens hotar våra barn i någon form eller skepnad. Tummen upp till dig! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ne kan inte du prata om ankor ist=??


   
SvaraCitera