Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker vi om kompisar som alltid måste påpeka


Ämnesstartare

b1son:

okej shit vilken schyst kompis du verkar vara. har du provat att diskutera det från den utgångspunkten "hur hade du tyckt det kändes om folk gjorde så mot dig" bara

Ja kanske vore något, fortsätter hon som tidigare kommer det nog tyvärr sluta med att jag börjar säga saker tillbaka (fast enbart när hon sagt något till mig)... Säger aldrig något, förstår inte varför hon måste hålla på som hon gör då!!


   
SvaraCitera
soviet

snufflarnnn:

Är verkligen inte konflikträdd, har sagt åt henne på skarpen flera gånger så att hon blivit helt ställd. Men det fortsätter ändå

har du frågat varför hon fortsätter 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soviet:

men snacka med henne om det när hon säger så! säg att det är drygt och visa i stunden att du blev sur och ledsen 

gör ju det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soviet:

har du frågat varför hon fortsätter

nepp, men antar att hon inte tänker sig för


   
SvaraCitera

Hon är antagligen osäker över sitt utseende.


   
SvaraCitera

terrormat:

"och jag har tänkt på att du har väldigt många finnar, burrigt kvasthår och slöa små ögon" Party

Det låter som något jag skulle kunna svara Mycket glad Hjärta


   
SvaraCitera

Antagligen har hon själv komplex.


   
SvaraCitera

Hatar den här typen av människor. Inte för att jag nånsin blivit utsatt för någon men jag har ju hört när de säger sånt till andra och de ä så ruttet. De blir nästan som att de säger att dom själva är den mest underbara och perfektaste personen i hela värden. Tycker du ska säga till henne tills hon slutat med det! Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Hatar den här typen av människor. Inte för att jag nånsin blivit utsatt för någon men jag har ju hört när de säger sånt till andra och de ä så ruttet. De blir nästan som att de säger att dom själva är den mest underbara och perfektaste personen i hela värden. Tycker du ska säga till henne tills hon slutat med det! Tumme upp

adaq:
Hatar den här typen av människor. Inte för att jag nånsin blivit utsatt för någon men jag har ju hört när de säger sånt till andra och de ä så ruttet. De blir nästan som att de säger att dom själva är den mest underbara och perfektaste personen i hela värden. Tycker du ska säga till henne tills hon slutat med det! Tumme upp

Håller med dig! Ska försöka göra nått åt det!


   
SvaraCitera

Mina kompisar gör likadant mot mig, men på andra sätt. Säg bara dra åt helvete och hitta en ny kompis.


   
SvaraCitera

Ge henne en röd prick för varje gång hon påpekar något sådant och när hon fått tre prickar får du en tjänst av henne som en påse godis eller en komplimang.


   
SvaraCitera