Aviseringar
Rensa alla

Vad tycks om mina "artworks"?


Ämnesstartare

Sen Augusti förra året har jag då och då ritat olika karaktärer i s.k. "minimalism" och lagt upp det på DeviantArt. Jag är nöjd med alla mina bilder men får sällan respons på mina "verk" trots att jag kanske får 10 likes per bild om det går bra för just den bilden.

Iaf, vill veta vad ni tycker om några av mina "verk" och kom gärna med konstruktiv kritik:

dclhfbd-0cbfe224-2046-46cc-9db1-83e3fe38
dd9pcp7-96ae50c8-9e1d-447e-a4c5-3fb29248
___dante____dmc3_____updated__by_thehika
dcn7ui8-99204849-7d81-4007-a106-49741e0a

P.S: Jag skriver citattecken på "verk" osv. därför att jag tar bilder på nätet och sedan "målar om" dem i en ny stil kan man säga.


   
Citera

Intressant stil, vet ingenting om sånt men kanske fler detaljer? Snyggt iallafall! 


   
SvaraCitera

Gillar den längst ner, vet i fan vad overwatch karaktären heter. Men gillar den mest för att jag tycker de andra inte är tillräckligt detaljrika för min smak. 


   
SvaraCitera

Älskar minimalistiska bilder/målningar och dom här som du gjorde var väldigt snygga, min favorit av dessa är nog Ace Attorney målningen, jag gillar hur du har fått till skuggorna på denMycket glad


   
SvaraCitera

Superman och Batman är inte med så jag är besviken!
Ne men jag diggar det. Jag älskar olika sorters verk och just detta minimalistiska är en av favoriterna även om jag mest föredrar detaljer så det skriker om det


   
SvaraCitera

Väldigt snyggtTumme upp


   
SvaraCitera
ruster

Jag tycker personligen att Jokern skulle ha sett snyggare ut om man ändrade färgen vid bakgrunden. Jag tycker att Ace Attorney och D.v.a blev bäst av dom fyra men Dante och Jokern var inte dåliga heller.


   
SvaraCitera

detta påminner mig om nostalgi. i gillart


   
SvaraCitera

Mycket fint!!


   
SvaraCitera

du får 1,500kr om du gör en söt bild av mig som är något liknande av den overwatch d.va som du hade gjort ;O


   
SvaraCitera

Screenshot_20190617-214502_Chrome.jpg

Det första jag såg när jag såg din profilbild var en thai serie, jag gillar mer den här stilen. Hade den rosa varit totally spies... ansiktet är väldigt fint. Jag gillar lizzie mqguire med, den blonda animerade figuren. Bara förslag...


   
SvaraCitera

download.jpeg.jpg

Detta är varför jag älskar din profilbild, min gamla datorskärm bakgrundsbild. *yeay*


   
SvaraCitera

Ace Attorney, nice. Ace Attorneytrilogin är mina favoritspel.


   
SvaraCitera

Ace Attorney, nice. Ace Attorneytrilogin är mina favoritspel.


   
SvaraCitera