Aviseringar
Rensa alla

Vad underhåller man sig med på en bussresa?


Ämnesstartare

Ska åka på en endagsresa till sthlm med klassen. Vi ska åka buss vilket tar ca 4 timmar. Jag är väldigt rastlös av mig och mina kompisar kommer antagligen sova eller vara väldigt osociala (vi åker runt 7 och åker hem runt 18). Har svårt att sova på bussar så det funkar inte.
Tänkte lyssna på musik och podcasts och sånt men det kommer tråka ut mig tillslut så behöver underhålla mig med något mer också så jag inte blir för distraherad av min ångest som jag väldigt lätt blir, för då kommer jag må väldigt dåligt.
Några bra idéer.


   
Citera
Ämnesetiketter

Lyssna på musik, se på serier, spela, läsa, surfa, lyssna på pods, lägga patiens, rita, rulla tummarna, fika, kasta suddgummin på folk, vik pappersflygplan, öva på din sångröst, tugga tuggummi, räkna träd ni kör förbi, sticka, gör skolarbete. 


   
SvaraCitera

Se på nån film?


   
SvaraCitera

Läsa en bok.  


   
SvaraCitera

Räkna bilar !! 


   
SvaraCitera

dra nåt hårt i hövve då sömner du att om inte de funkar så får du väl ha tråkigt då de sägs ju vara nyttigt att ha tråkigt för då blir nåt som är kul dubbelt så kul, ja tror de löser sig mem själv hade ja nog somnat för bussar har en jäkla sömnande effekt då de är skittråkigt u bara 20 minuter till skolan som ja åkte typ varje dag i 3 år 


   
SvaraCitera

titta på youtube om bussen har wifi lr om du har schysst abonnemang, annars titta ut genom fönstret, på skogen


   
SvaraCitera

poden, boken, fönstret


   
SvaraCitera

Netflix ele viaplay


   
SvaraCitera

Jag borde vara expert på detta.. Jag äter godis o kollar på serier. Arrested development, förslagsvis. Men det bygger ju på att man har tillgång till det. Det är inte alltid man har det, det har jag också erfarit. Ifs, ja, läs en bok eller tidning. Och försök få med dig godis. Det underlättar så mycket.


   
SvaraCitera