Aviseringar
Rensa alla

Vad väljer ni för kulglass?


Smilen
Ämnesstartare

Vad för smaker gillar ni att använda på eran glass? Ska det vara Daim, Choklad, Oreo eller ska det vara någon helt annan smak ? Polka och marsmallowssmaken är gudomlig. Annars är citron väldigt gott. Daim är väldigt neutralt val, men den är god.


   
Citera

Pistageglass är godast 


   
SvaraCitera

banan, oreo å vanilj


   
SvaraCitera

jag gillar att frysa köttet av min döda katt och använda blodet som dekoration Tumme upp


   
SvaraCitera

Största bägaren
Tre kulor:
Vanilj
Salt lakrits
Mint chocklad

Salt lakrits flakes som strössel
Noisette sås i botten och ovanpå


   
SvaraCitera
Lillen

Melon
Lion
apelsin


   
SvaraCitera

dahlbear:
jag gillar att frysa köttet av min döda katt och använda blodet som dekoration Tumme upp

Låter som Dexter fast jag är inget fan av Dexter. Bara introt. Du hade vart snällare om du gjort som Janitor i Scrubs, ha garaget fyllt av uppstoppade ekorrar typ eller katter och döpa dem olika namn Hjärta


   
SvaraCitera

Mina favoritsmaker: 
Choklad havssalt, vanilj. 
Pyttelite strössel och mer choklad/kola sås Hjärta (ogillar jordgubb, kan smaka så konstigt och även päron precis som med vissa Smakisar.) 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Låter som Dexter fast jag är inget fan av Dexter. Bara introt. Du hade vart snällare om du gjort som Janitor i Scrubs, ha garaget fyllt av uppstoppade ekorrar typ eller katter och döpa dem olika namn Hjärta

ookejCool


   
SvaraCitera

Pistage, choklad, kokos typ Glad


   
SvaraCitera

Regnbåge. Glad
Lite grand som en kombination av flera smaker. Cool ♫

Annars är ju förstås Vanilj, Jordgubb och Pecannöt/Kola några givna klassiker. Rullar ögonen

Just ja, Ägglikör är såklart jättegod den med. Mycket glad

Nu blev jag sugen på glass. Skeptisk


   
SvaraCitera

Missy02:

Ägglikör är såklart jättegod den med.

är du världens yngsta gubbe 


   
SvaraCitera

Blåbär och polkagris är några av mina favoriter, och choklad och päron typ...<333


   
SvaraCitera

Jordgubb, hallon, blåbär och banan är favoriter.  Hjärta


   
SvaraCitera

blåbär och körsbär <3


   
SvaraCitera