Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2009, 12:59 Vi män kan lätt förslava UMs tjejer. Utan lagliga följder. Vad fan väntar vi på?Låt oss ta tillbaka den makt vi en gång hade!Vem är med mig?!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2009, 13:00 All makt åt Strongo, vår befriare och härskare!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2009, 13:07 Stronghold:lätt förslava UMs tjejerEh, va?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2009, 13:10 DeathOrGlory:All makt åt Strongo, vår befriare och härskare!Viljans Triumf:o/Wanking BC:I'm inNi blir mina främsta tjänstemän. herr_nilsson:Eh, va?DERAS ROLL SKA SÄNKAS TILL MARKEN. Och sedan ska de ges en skurtrasa.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2009, 13:11 Stronghold:Ni blir mina främsta tjänstemän.En sådan ära!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2009, 13:15 Stronghold:DERAS ROLL SKA SÄNKAS TILL MARKEN.Jag tror att jag ansulter mig till motståndsrörelsen i sådana fall. Jag tror jag får fler tjejer på det sättet.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2009, 13:16 Stronghold:Ni blir mina främsta tjänstemän.Oi oi!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2009, 13:19 passaro:HELL STRONGO herr_nilsson:Jag tror jag får fler tjejer på det sättet.GTFO-U. DeathOrGlory:Oi oi! Wanking BC:En sådan ära!Eller du kanske är för ung?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2009, 13:22 DeathOrGlory:SKA VI KRIGA MOT ZOG?!Är det ej det vi gjort hela tiden? ;D
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2009, 13:22 Stronghold:Eller du kanske är för ung?Nej!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2009, 13:23 Stronghold:Är det ej det vi gjort hela tiden? ;DSant! My bad :((
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2009, 13:24 Wanking BC:Nej!Jo, tror nog det. DeathOrGlory:Sant! My bad :((Never question your faith again, bortha.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2009, 13:26 Stronghold:Never question your faith again, bortha.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2009, 13:26 Stronghold:Jo, tror nog det.Alltså nu lackar jag fan
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2009, 13:29 herr_nilsson:Vive la résistance!Du är ej välkommen. DeathOrGlory:det?Bra, fortsätt så!
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 5 Sep 2009, 13:29 Stronghold:Och sedan ska de ges en skurtrasa.tror inte du vill att jag ska skura åt dig, du gör det troligtvis bättre själv