Aviseringar
Rensa alla

Vad vill du bli och varför?


Ämnesstartare

Vad skulle du helst vilja arbeta med när du kommer ut på arbetsmarknaden? Varför skulle du vilja bli just det du valde på frågan innan? Har du någon plan på hur du ska ta dig dit?


   
Citera

Livscoach1:
Vad skulle du helst vilja arbeta med när du kommer ut på arbetsmarknaden? Varför skulle du vilja bli just det du valde på frågan innan? Har du någon plan på hur du ska ta dig dit?

något med IT eller recencera tv-spel 


   
SvaraCitera

Något inom IT förmodligen, programmerare kanske.


   
SvaraCitera

Sopptuna:
Något inom IT förmodligen, programmerare kanske.

Tumme upp


   
SvaraCitera
spket

Civilekonom med inriktning analys


   
SvaraCitera
Gifted

Livscoach1: Vad skulle du helst vilja arbeta med när du kommer ut på arbetsmarknaden? Varför skulle du vilja bli just det du valde på frågan innan? Har du någon plan på hur du ska ta dig dit?

Permanent anstalld som forskare i matematik.

Det ar ett nice jobb, inga risker och ingen stress (nar man val har en fast tjanst).
Varierade arbetsuppgifter, fritt schema, samt bra betalt.


   
SvaraCitera

Gillar fysiskt arbete 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Soldat för ja älskar att träna 


   
SvaraCitera

Cannabisodlare för cannabis är en fin växt. Nej, jag har ingen plan på hur jag ska ta mig dit.


   
SvaraCitera

Egentligen skulle jag kunna tänka mig lite vad som helst så länge det inkluderar problemlösning av teknisk karaktär, men lär väl bli något inom IT iom att jag läser till civilingenjör med datainriktning nu


   
SvaraCitera

Pluggar till inredningsarkitekt. Har alltid gillat inredning. Fast min egna lägenhet har jag nästan enbart inrett med möbler och prylar jag hittat på second hand. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flygledare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett adjektiv


   
SvaraCitera

Boy16:
Flygledare. 

Du ville ju bli Monk 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CittyKitty:

Du ville ju bli Monk 🙂

Vet inte om det finns monk i Sverige 


   
SvaraCitera