Aviseringar
Rensa alla

Vad vill du bli och varför?


Boy16:

Vet inte om det finns monk i Sverige 

Jag antar att du menar Munk och jo det finns. Det finns kloster på många ställen i Sverige, bland annat i Göteborg :))


   
SvaraCitera

Jurist elr psykolog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ännu mer glad och få mer energi till nya projekt!


   
SvaraCitera

Jag har haft lite olika planer. Bl.a jurist, kriminolog eller lärare. Lärare för att jag gärna vill interagera med människor och inspirera dem till att vilja lära sig, som en av mina lärare. Jag älskar att hjälpa andra och finnas där, som jag hade velat ha möjligheten till för mina framtida elever om jag väljer detta. Jurist för att sedan kunna vidareutbilda sig till åklagare då jag sedan jag var liten varit extremt intresserad av de svenska lagarna + rättsystemet. Kriminolog för att lära mig mer om vem som begår brotten och fördjupa mig i det 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Astronaut, ska bygga en egen raket som tar mig till månen. 


   
SvaraCitera

PWr:
Astronaut, ska bygga en egen raket som tar mig till månen. 

Tror på dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SthlmsBruden;)):

Tror på dig

tack tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderar på att skola mig till trafiklärare.
Då kan jag lära kidsen hur man ska köra på riktigt så att det blir färre dåliga/dumma förare i trafiken!
Finns en utbildning i "stan" så borde inte vara svårt att börja där. Har eventuellt en kollega med mig på att gå den utbildningen!


   
SvaraCitera

Ljud byggare eller motivlakare eller ritta upp design på sifi grejer och bilar som ska göras iång 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill bli chauför drivare ne skojja vet ej fakiskt.


   
SvaraCitera