Aviseringar
Rensa alla

Vad vill du ha för partner?


Ämnesstartare

Nu menar jag inte hur du vill att din partner ska se ut, utan allt de andra.

Exempel på andra saker:
Personlighet
Intressen
Ekonomi
Religion
Bakgrund
Etnisk bakgrund

o.s.v.

Glöm inte förklara dig (tråkigt om alla bara säger det och det, utan någon förklaring till varför).

Dold text: Jag tror att jag har skrivit i fel avdelning. Finns det någon moderator som skulle vilja omplacera den?


   
Citera
Ämnesstartare

Påminn mej inte! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personlighet Sig själv, ingen hora. (därför att hon skallva ra sig själv, men jag vill inte ha en sönderknullad slampa.)

Intressen Spelar ingen roll. (Inte min ensak att bestämma vad hon skall ha för intressen)

Ekonomi fail... (Med ett sådant system vi har idag så spelar det ingen roll enligt mig vad man har för ekonomisk status.)

Religion Ateist. (Gillar inte religioner, visserligen motsäger det vad jag tidigare har sagt)

Bakgrund ... (Vad hon har gjort är redan gjort, det är vad hon gör som spelar roll)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personlighet - Jordnära.
Intressen - Mig.
Ekonomi - Kunde inte brytt mig mindre.
Religion - Agnostiker, ateist.
Bakgrund - Svårt att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personlighet - Snäll, omtänksam, ärlig.
Intressen - Sveriges bästa, gärna sport [wink]
Ekonomi - Har ingen betydelse. Jag har dock svårt för rika människor, dom har ofta en särskild/annorlunda attityd.
Religion - Satanist.
Bakgrund - Normal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, vilket aktivt forum.
Det tog inte lång tid innan det rullar in inlägg. [y]


   
SvaraCitera

Personlighet: jordnära,trevlig,snäll,glad,positiv,ha humor,allmänt trevlig
Intresse:Bo på landsbygden/hästar,mig och acceptera de jag tycker om
Ekonomi: inget sossefall,lön så hon klarar sig,hellre spara än att slösa
Religion:inget utövande anners kvittar de nog
Bakgrund: vet inte riktigt,helst svensk

Insidan e viktigast sen behöver hon inte se ut som en skräcködla för de!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personlighet: Rolig, avslappnad, accepterande, "medveten" & sig själv.
Intressen: Vad hon själv gillar, men hon får gärna ha åtminstone liknande musiksmak så man slipper bråk om att jag alltid lyssnar på musik.
Ekonomi: Spelar ingen roll.
Religion: Spelar ingen roll, fast hon ska inte försöka tvinga på mig något.
Bakgrund: Spelar ingen roll.
Etnisk bakgrund: Spelar ingen roll.


   
SvaraCitera

BreakTheAuthority:

Vad hon själv gillar, men hon får gärna ha åtminstone liknande musiksmak så man slipper bråk om att jag alltid lyssnar på musik.
Ekonomi: Spelar ingen roll.
Religion: Spelar ingen roll, fast hon ska inte försöka tvinga på mig något.
Bakgrund: Spelar ingen roll.
Etnisk bakgrund: Spelar ingen roll

Tänk om man haft så lite krav..jag vill bli bonde de verkar alla tjejer ha nåt emot tydligen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Personlighet Sig själv, ingen hora. (därför att hon skallva ra sig själv, men jag vill inte ha en sönderknullad slampa.)

Det där fick mig att tänka på islam[no-no]
Hon kanske gillar sex ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

henke4545:

Tänk om man haft så lite krav..jag vill bli bonde de verkar alla tjejer ha nåt emot tydligen..

Krav är till för kapitalister. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kanske ska svara jag också.

(kom ihåg att ni kan ta upp fler saker än de jag tog upp, jag bara tog upp några exempel så ni förstår vad jag menar med annat än utseende)

Själv skulle jag vilja ha en intelligent kille.
Han ska ha stora drömmar, kreativitet, sund tillvaro och sund livssyn.

Stora drömmar kan vara vad som helst.
Han kanske drömmer om att bli pilot, sångare, läkare, egen företagare, försäljare o.s.v.
Det kan vara vad som helst egentligen, bara det inte är en dröm som han drömmer om, utan som han också försöker förverkliga (genom att utbilda sig, söka kontakter o.s.v.).

Kreativitet kan vara både små och stora saker.
Att t.ex. göra en sak själv istället för hyra någon.
Det är ju oftast kreativitet som kan göra dig till något stort.

Sund tillvaro betyder att han har bra kost, motionera regelbundet, inte dricker, röker, snusar, ta droger o.s.v.

Sund livssyn betyder att han även se vad som är bra och inte bra.

Något som skulle vara helt fantastisk vore om han var en riktig coach.
Det skulle verkligen förgylla min vardag, då jag själv är behov av en riktig coach som håller koll på mig.
En spark i baken, en som motiverar en o.s.v.
Självklart handlar det här om att få och ge.
En coach kanske inte är i riktigt lika stort behov av en coach själv (på samma vis), men alla behöver en slags coach någon gång i livet.

Etnisk bakgrund spelar ingen som helst roll.

Bakgrunden kan spela roll men inte nödvändigtvis.
Det beror ju helt på vad det är för bakgrund.
Om han har bakgrund som mördare eller våldtäktsman, för att överdriva en mörk bakgrund, så skulle det självklart spela roll.
Men har han en bakgrund som är mörk på annat vis (familj, skola eller vad det nu kan vara) så skulle jag inte bry mig.

Att man dela intressen är ju helt klart en fördel.
Då kan man ju utöva sina intressen tillsammans.
Man behöver ju inte dela exakt alla intressen, men hans största intresse borde inte vara något som jag avskyr, eller mitt största intresse, något som han avskyr.
Så han ska helt klart vara intresserad av djur, natur, vetenskap, film, ekonomi, politik, livskvalité...

Han ska inte vara religiös, alltså ateist.

Sist men inte minst, så vill jag att han ha stadig ekonomi.
Han behöver inte vara snuskigt rik, men inte en fattiglapp.
Egentligen borde inte pengar ha någon betydelse.
Jag tvivlar på att det skulle ha det i verkliga livet heller (för mig).
MEN jag vet också att pengar gör att världen går runt, jag vet hur jobbigt det kan vara att inte ha pengar och att bli behandlad som skit.
Så av den anledningen, utan att vilja låta som en hora, är pengar viktigt för mig.
Men visst, en snuskigt rik kille som inte har något jag söker förutom pengar, kommer ändå aldrig att hålla.
Men jag tror också att de som skapat sina pengar själv (d.v.s. inte ärvt sina pengar) också ha något innanför pannbenet.
Sen vill jag inte ha en snuskigt rik kille som slänger pengar på att höja sin status, (kör runt i bensinslukande bil, köper allt de senaste för att glänsa o.s.v.).
Han ska vara en investerare som tänker längre än näsan räcker.
Han ska inte vara en som köper sig en tjej, han ska snarare vilja dölja sin förmögenhet och hitta en som vill ha han för den han är.
Så om han skulle bli pank, så stanna hans tjej.
Två huvuden är bättre än ett, slår man ihop dessa kan man nog resa sig igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personlighet: Snäll och bry sig
Intressen: Mig, gärna vilja se någon hockeymatch ibland.
Ekonomi: Ingen som slösar pengar på onödiga saker.
Religion: Helst ingen men lite lätt kristen skulle väl inte vara några problem.
Bakgrund: Norrmal.
Etnisk bakgrund: Nordisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

henke4545:

Tänk om man haft så lite krav..jag vill bli bonde de verkar alla tjejer ha nåt emot tydligen..

Säger "Bonde söker fru" dig något?[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Intelligent, ambitiös, socialt begåvad, humor, spontan, behöver inte alltid "hitta på något" utan kan ta en hemmakväll. Vårda sitt yttre. Ingen rabiat vänsterlirare, och ateist vore ju också trevligt.


   
SvaraCitera