Aviseringar
Rensa alla

Vad vill du helst bli?


affärsjurist + entreprenör lol 


   
SvaraCitera
time
 time

Hejsansvejsan21: Lärare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
snickare eller mekaniker hade vart nice. men det är omöjligt att bli.

Bara du verkligen vill så går det nog! Hoppas du lyckas. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
nån som hjälper djur

Härligt! Skönt att kunna hjälpa djuren också 🙂 


   
SvaraCitera

Vet inte vad jag vill jobba med. Har insett att linjen jag går inte riktigt är min grej :s


   
SvaraCitera
Åtta

Hejsansvejsan21: Inget ut av dom

Jag gillar mitt jobb som mjukvaruutvecklare. Kanske inte exakt vad jag gör just för tillfället, men att bygga coola saker är väldigt givande och intressant.


   
SvaraCitera

Av alternativen.reseledare, verkar fett skönt o kul


   
SvaraCitera

Jag kommer att bli socialarbetare men av alternativen skulle jag kunna tänka mig reseledare. Drömde om att bli det när jag var yngre men ah blev aldrig något av det. Kanske i framtiden.


   
SvaraCitera

Hejsansvejsan21: Psykolog

ska plugga psykologi i höst på universitet, delvis iaf, och har pluggat det nu i två år. 

men jag ska bli socialarbetare. 


   
SvaraCitera

Samma som Åtta hehe


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Hejsansvejsan21:

Bara du verkligen vill så går det nog! Hoppas du lyckas. 

vilja har ännu inte haft någon betydelse... Men hoppas d


   
SvaraCitera

Mörkhyad


   
SvaraCitera

Hejsansvejsan21: Inget ut av dom

Ett där jag i stort sett slipper all form av oönskad social kontakt. Typ lastbilschaufför eller något i den stilen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

materialarn:
Vet inte vad jag vill jobba med. Har insett att linjen jag går inte riktigt är min grej :s

Byt linje om du inte tycker om den. Ta en bred linje så man kan plugga vidare sen(om man orkar). Samhällsvetenskap är en bred linje som är bra om man inte vet vad man vill bli. Lycka till att hitta rätt för dig! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

ska plugga psykologi i höst på universitet, delvis iaf, och har pluggat det nu i två år. 

men jag ska bli socialarbetare. 

Jag skulle också vilja gå en psykolog linje fast jag skulle vilja bli psykolog också. Det låter som en väldigt bra linje. Hoppas det är roligt och du får jobb i framtiden.


   
SvaraCitera