Aviseringar
Rensa alla

Vad vill du helst göra just nu?


Duckie:

Vad vet du?

Jag vet massa krejor. Typ hur man dödar bananflugor med en tekopp o sånt där! [surprised]


   
SvaraCitera

JKNUG:

Jag vet massa krejor. Typ hur man dödar bananflugor med en tekopp o sånt där! [surprised]

Jag vet hur man lurar bananflugor till att begå självmord. [cute][blush]


   
SvaraCitera

Duckie:

Jag vet hur man lurar bananflugor till att begå självmord.

Okej, hur? [confused]


   
SvaraCitera

Duckie:

Jag vet hur man lurar bananflugor till att begå självmord.

Hur? Jag har bara fått dom att drunkna av dumhet, det är iaf min teori. Räknas det som självmord?


   
SvaraCitera

JKNUG:

Okej, hur? [confused]

Hemligt recept. [blush]

madeinrymden:

Jag har bara fått dom att drunkna av dumhet, det är iaf min teori. Räknas det som självmord?

Ja! [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitta på en gräsmatta och dricka kall öl på en grillfest på SOMMAREN, och utklassa alla i kubb såklart


   
SvaraCitera

Kunna stanna tiden, påbörja samt skriva min jävla uppsats som ska in imorgon och sedan kunna starta tiden igen för att fortfarande få 8 h sömn[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kissa, men jag orkar inte resa mig upp & gå de 3 metrerna det är till toaletten. [sad]


   
SvaraCitera

hoppa fallskärm 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Springa in till ett 20-tal grannar eller så och omärkt ninja deras julgranar (som de antagligen inte har än) och sen göra nån slags soppa av det. Kanske även skriva en ballad om detta som jag framför för tidigare nämnda grannar. Då blir de så tagna att de ställer upp som mänskliga julgranar i mitt husTORKEL SKA VI LEKA? FÖR ALLTID!


   
SvaraCitera

Gå in till mamma och säga god natt. Borde egentligen gjort det för en bra stund sedan men fastnade framför datorn [sad]


   
SvaraCitera

Krypa ner i sängen hos gumman.
:/


   
SvaraCitera

Låter väldigt omoget men jag skulle faktiskt vilja ha sex just nu.


   
SvaraCitera

Hoppa tillbaks i tiden till ungefär början av september i år, hade varit gött


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera