Aviseringar
Rensa alla

Vad vill du jobba med senare i framtiden ?


Ämnesstartare

Aa rubriken säger allt, [bigsmile]
Jag själv vill bli Polis, och det har jag velat sen jag var 5 år gammal, nu är jag 16! [crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

170208:

Aa rubriken säger allt,
Jag själv vill bli Polis, och det har jag velat sen jag var 5 år gammal, nu är jag 16!

bra, sen om du haffar mig för något så släpper du mig direkt ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

followthelights:

bra, sen om du haffar mig för något så släpper du mig direkt ;D

Haha, jag hoppas att du aldrig kommer till den situationen där Polis behöver inblandas 😀 [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

170208:

Haha, jag hoppas att du aldrig kommer till den situationen där Polis behöver inblandas 😀

Hoppas jag också xD men man vet aldrig (a)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, allt kan hända här i livet! Men sköter man sig så tror jag inte att man ska behöva ha problem med staten/Polisen! [love][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill jobba med mycket. Högsta drömmen är ju att bli filmproducent och driva ett filmbolag. Men annars så är hunduppfödare, djursjukvårdare och egenföretagare saker som jag vill göra. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helst av allt skulle jag nog vilja hålla på med musik. Spela i en orkester eller något.. Tyvärr så lär det aldrig hända så jag kommer jobba med något tråkiogt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oki. (Från Kebu också)


   
SvaraCitera

Jag vill bli musiker, poet eller/och musikalartist. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingenjör. Och sedan hade jag velat bli egenföretagare någonstans utanför Sverige, kanske USA [bigsmile].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnläkare eller kirurg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som företagsekonom, vd eller mäklare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

170208:

Jag själv vill bli Polis, och det har jag velat sen jag var 5 år gammal, nu är jag 16!

Tänk på att som polis kan man dö en våldsam död och folk kommer att tycka det är festligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Ingenjör. Och sedan hade jag velat bli egenföretagare någonstans utanför Sverige, kanske USA [bigsmile].

Antingen exakt det, eller rymdforskare eller något annat intressant ämne inom fysik.


   
SvaraCitera

Jag vet inte vad jag vill bli.
Fotograf skulle vara sanslöst kul. Men kanske inte som jobb.
Jag älskar att hålla på med teater och älskar att använda min fantasi till att göra kreativa saker. Men det är ingen som tror på mig.


   
SvaraCitera