Aviseringar
Rensa alla

Vad vill du lära dig mer om för nuvarande?


Ämnesstartare

Aa personligen så skulle jag vilja ha lite bättre koll på Krimkriget och på vad alla Sveriges blommor heter och andra växters namn, samt hur man kan använda sig av dem.

Ni då?


   
Citera
Ämnesstartare

typ allt, vill jag veta något så kollar jag upp det direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öh mat och alkoholtillverkning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det mesta. Gillar att lära mig saker. Politik skulle jag kunna gräva ner mig i lite grann. Inte pga intressant för det tycker jag inte [blush] men pga nyttigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:

typ allt, vill jag veta något så kollar jag upp det direkt

Mmh det gör jag också ibland, fast gillar inte att läsa om det, synd att det inte finns fler dokumentärer om allt möjligt.

nubbie:

Det mesta. Gillar att lära mig saker.

Aa det är jätteskoj!

nubbie:

Politik skulle jag kunna gräva ner mig i lite grann. Inte pga intressant för det tycker jag inte men pga nyttigt.

Inte intressant o inte nyttigt [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är också lite inne på hur krig formar varandra och samhället, krigföring osv. Sådant är intressant. Vill lära mig massa såna där onödiga saker också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Historia och ekonomi i allmänhet eftersom jag är så fantastiskt obildad inom dessa ämnen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill lära mig allt om aktier [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

Inte intressant o inte nyttigt [cry]

Extremt tråkigt ja men det är visst nyttigt [no-no]. Känner mig alldeles för oinsatt mvh har knappt koll på de politiska ideologierna. Tycker att det är viktigt att iaf ha en hum om hur världen runt omkring fungerar och vet man mer kan man reflektera kring orsaker/möjligheter/konsekvenser/dra samband o slutsatser blahablaha. Då börjar det det bli kul, dessutom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Tycker att det är viktigt att iaf ha en hum om hur världen runt omkring fungerar och vet man mer kan man reflektera kring orsaker/möjligheter/konsekvenser/dra samband o slutsatser blahablaha.

Mmh det är sant, men sen räcker det när det gäller politik för moi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur man skaffar pengar o knullar brudar bättre o mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

hur man skaffar pengar o knullar brudar bättre o mer

Viktiga grejor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla fåglar och alla "vanliga" växter. Dvs sådana man ser runt alla busshålplatser och i alla parker.
Svenskt ogräs alltså...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Svenskt ogräs alltså...

Man kan äta massor av dem, jättebra så kan man ha nytta av sitt ogräs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill lära mig mer mandarin.


   
SvaraCitera