Aviseringar
Rensa alla

Vad vill du se mer av på Ungdomar.se?


time:

Snälla specifiera lite mer.

Att man kan hjälpa lost souls


   
SvaraCitera

time: Annat, nämligen:

Tycker ni ska utveckla en app till iOS så jag kan lättare få tillgång till um genom min mobil Glad


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

MarcusKing:

Tycker ni ska utveckla en app till iOS så jag kan lättare få tillgång till um genom min mobil Glad

Tråden handlar om redaktionellt innehåll, inte sajtutveckling! Det är tyvärr inte aktuellt med en app nu, skulle du däremot skaffa en android så finns det en notifieringsapp som en användare byggt. 


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Anura:

Att man kan hjälpa lost souls

Ja men HUR. 


   
SvaraCitera

time:

Ja men HUR. 

Jag vet inte :/


   
SvaraCitera

time:

Tråden handlar om redaktionellt innehåll, inte sajtutveckling! Det är tyvärr inte aktuellt med en app nu, skulle du däremot skaffa en android så finns det en notifieringsapp som en användare byggt. 

Gråter Men jag tycker att ni kanske ska sätta upp kategorier?


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

MarcusKing:

Gråter Men jag tycker att ni kanske ska sätta upp kategorier?

Redaktionellt innehåll. Inte sajtutveckling.


   
SvaraCitera

Större forumfokus. Fler verktyg för att forumupplevelsen ska höjas. Blogg och fotoalbum tillbaka, tack. 


   
SvaraCitera

time:

Redaktionellt innehåll. Inte sajtutveckling.

Men vafan förlåt för jag är efterbliven då... haha Större focus på frågor och svar hade varit bra eftersom det kommer 10 av samma fråga varje vecka typ


   
SvaraCitera

time: Recensioner och blogginlägg!

Vill se mera alster och kåserier utav användare på forumet


   
SvaraCitera

Hade gärna sett recensioner av tjänster och produkter som är billiga, som ungdomar kan ha råd medTumme upp


   
SvaraCitera

alla förslag är tråkiga eftersom inget av dem är interaktivt för medlemmarna. större fokus på stöd och svar vore i så fall bäst, men det bästa vore något som unga ungdomar faktiskt kan vara delaktiga i, istället för att man publicerar en massa material som bara är menat att konsumeras och kommenteras. det är liksom ingen skillnad på alternativen mer artiklar, mer vloggar, mer bloggar, mer recensioner, mer intervjuer, mer nyheter, mer quiz och roliga klipp, osv. jag är dock för gammal för att komma med förslag på vad unga unga personer egentligen skulle vilja göra tillsammans, så strunt i det. dela ut mer gratis knark?


   
SvaraCitera

Jag använder bara forumet för allt annat verkar så tråkigt...


   
SvaraCitera

time: Quiz!


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

aristoteles:
Hade gärna sett recensioner av tjänster och produkter som är billiga, som ungdomar kan ha råd medTumme upp

Bra idé! 

durga:
alla förslag är tråkiga eftersom inget av dem är interaktivt för medlemmarna. större fokus på stöd och svar vore i så fall bäst, men det bästa vore något som unga ungdomar faktiskt kan vara delaktiga i, istället för att man publicerar en massa material som bara är menat att konsumeras och kommenteras. det är liksom ingen skillnad på alternativen mer artiklar, mer vloggar, mer bloggar, mer recensioner, mer intervjuer, mer nyheter, mer quiz och roliga klipp, osv. jag är dock för gammal för att komma med förslag på vad unga unga personer egentligen skulle vilja göra tillsammans, så strunt i det. dela ut mer gratis knark?

Majoriteten av användarna som är registrerade hänger faktiskt inte i forumet utan kikar på annat material som finns på sajten, t ex blogginläggen och Stöd & svar. Är en massa saker som drar trafik till UM och forumet är blott en del av hela kakan! 


   
SvaraCitera