Aviseringar
Rensa alla

Vad vill han?


Ämnesstartare

Träffade en kille på en konsert för ett tag sedan, han är basist i en polares band. Tog kontakt med honom på apberget, addade honom senare på msn och vi började smsa efter ett tag. Vi skickar ganska många sms till varrandra och sådana saker. Han säger saker han inte säger till sina närmaste kompisar och så. och vi har ingått i en pakt med varrandra om att vi ska sluta skada oss själva... Vi har inte träffats så mycket. senaste gången kramades vi och så men jag kramar typ alla. Han har sagt att han gillar en annan tjej men att han börjar komma över henne och att han kommer få känslor för mig snart. Våra kompisar säger att han gillar mig jättemycket men

har bara märkt han han gillar mig som kompis, jag vet att han har haft någon fantasi om mig, men det har fler haft som ej varit intresserade. När vi sågs i lördags satt/låg vi först i en soffa sen i en stor saccosäck och han spelade gittar och sjöng för mig. Helt omedvetet planerade vi för någon dag sedan ett ligg. Har ej haft sex med honom, lovar. efter vi slutade prata om det sa han att han om jag hade tur skulle vara "pussvänlig" i morgon då vi ska ses på en spelning. Och då känns det som om han börjat kanske stöta på mig för att han vill pippa lr något. Vill ni ha mer detaljer så är det bara att säga till, orkade bara skriva det i stora drag...

Förklara vad han vill och vad jag ska göra! Ska jag flörta runt med andra i morgon och sånt?


   
Citera

meningslöst att ha killar när man är så ung som du för man klarar inte av att ta ansvar och får tonårsgravididet och könssjukdom (talar ej av egen erfarenhet)


   
SvaraCitera

k2punk:

Förklara vad han vill och vad jag ska göra! Ska jag flörta runt med andra i morgon och sånt?

Du ger helt enkelt fan i att släppa till,vänta en månad,tycker han om dig så kan han vänta en månad med att knulla,om han bara ville ha sex så lär han ju inte visa dig så jättemycke intressen om du säger att du inte är redo än och vill vänta.Bra sätt att testa om han är seriös.


   
SvaraCitera

Matilda1988:

meningslöst att ha killar när man är så ung som du för man klarar inte av att ta ansvar och får tonårsgravididet och könssjukdom

[y]
om sex är det enda han är ute efter så kan du gott o väl skita i honom.. o sen är du som matilda sa, för ung för att ha en kille


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet ju inte om han vill ha mig varesig för sex eller annat.
Jag är 15, tror att det är dags för mig att lära mig något om emotionella förhållanden


   
SvaraCitera

k2punk:

Jag vet ju inte om han vill ha mig varesig för sex eller annat.

hur gammal är han?

k2punk:

15

men står F14? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

hur gammal är han?

fyller 15 12 dec

DPope:

men står F14?

fyller 15 2 jan


   
SvaraCitera

k2punk:

Förklara vad han vill och vad jag ska göra! Ska jag flörta runt med andra i morgon och sånt?

Du måste ju inte välja något av dom alternativen, ta det när det kommer.

Samhället är så beroende av att man måste ha någon redan i tidig ålder licksom.... (är det kärlek) [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cruento:

Samhället är så beroende av att man måste ha någon redan i tidig ålder licksom.... (är det kärlek) [shake]

förälskelse, en ytlig, lättvindlig känsla som ändå förstör så mycket.


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mer svar?


   
SvaraCitera

Tycker han låter skum. Håll honom på kompisnivå så länge så du slipper bli sårad. Fråga honom vad han vill och gör klart att du inte vill ligga med någon random snubbe, får se om han springer åt andra hållet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Tycker han låter skum. Håll honom på kompisnivå så länge så du slipper bli sårad. Fråga honom vad han vill och gör klart att du inte vill ligga med någon random snubbe, får se om han springer åt andra hållet.

Han är ingen random snubbe... Han är en underbar vän och jag kan inte komma vidare...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

k2punk:

Han är ingen random snubbe...

Men då är det bra att etablera en bra grund-relation att stå på. Passa på att lära känna honom och se om han är lika fin under ytan. Det tar ett tag innan saker och ting hos någon börjar komma upp till ytan. Lika bra att lära känna honom nu än att ångra sig efter man inlett någon mer seriöst.

Undvika onödiga spillda tårar, liksom.

Sålänge ni träffas, umgås och gillar det och ni båda "visar" intresset att fortsätta ses och umgås så är chansen större att någonting växer mellan er.

Han kanske helt enkelt inte vill ha någon flickvän. Man vet aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daybreak:

Sålänge ni träffas, umgås och gillar det och ni båda "visar" intresset att fortsätta ses och umgås så är chansen större att någonting växer mellan er.

Han kanske helt enkelt inte vill ha någon flickvän. Man vet aldrig.

han är en fin kille... känner folk som typ är hans bästa vänner och så...


   
SvaraCitera