Aviseringar
Rensa alla

Vad vill han?


k2punk:

Tog kontakt med honom på apberget

På kolmården? [surprised] Där alla barnen kommer ifrån? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

k2punk:

han är en fin kille...

Har du vågat testa att göra något för att visa ditt intresse för honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

k2punk:

har bara märkt han han gillar mig som kompis,

Daybreak:

Har du vågat testa att göra något för att visa ditt intresse för honom?

haha, ska jag säga? [crazy]
Själv gick jag i 3 månader och trodde inte att min nuvarande kille tyckte om mig på det sättet, utan som en kompis mest liksom. Så i tre månader gick vi ovetandes om vad vi tyckte om varandra... sen haha [rolleyes] fick jag en kyss av honom och då blev jag ju övertygad. *wiie*

Och ja, även mina vänner och hans vänner tjatade om att han och jag verkade gilla varandra väldigt mycket på det där sättet o så vidare... hehe [blush] men vi vågade inte vara helt övertygade ändå. Svårt det där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

På kolmården? [surprised] Där alla barnen kommer ifrån? [surprised]

en lokal sida

Daybreak:

Har du vågat testa att göra något för att visa ditt intresse för honom?

lite typ pussat honom på kinde XD han vet att jag gillar honom...

Daybreak:

Och ja, även mina vänner och hans vänner tjatade om att han och jag verkade gilla varandra väldigt mycket på det där sättet o så vidare... hehe [blush] men vi vågade inte vara helt övertygade ändå. Svårt det där

haha coolt! hoppas att det går så förmig me:)


   
SvaraCitera

Cruento:

(är det kärlek)

Absolut inte. Människans medellivslängd har ju alltid legat runt 80 år, dagens sjukvård, tandvård och allmänna samhällsstruktur har ingenting med den saken att göra. Därför är det naturligt att anta att människans känsloliv utvecklas väldigt sent och att hela konceptet pubertet bara är ett påfund av staten för att pressa oskyldiga högstadieelever till att ligga. Eller så är det inte så.


   
SvaraCitera

basist? bättre kan du. basister är så lågt man kan falla, om han inte råkar vara peter hook eller nåt.


   
SvaraCitera

k2punk:

Förklara vad han vill och vad jag ska göra! Ska jag flörta runt med andra i morgon och sånt?

Jag känner honom inte. Ha inte sex med honom, och se om han stannar kvar =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

basist? bättre kan du. basister är så lågt man kan falla, om han inte råkar vara peter hook eller nåt.

jag gillar basister... har haft en dragning till dem och tvärt om senaste tiden^^
kan bero på att jag börjat spela bas...

Anarkandi:

Jag känner honom inte. Ha inte sex med honom, och se om han stannar kvar =)

ska ej ha sex med honom närmsta veckan har jag lovat^^


   
SvaraCitera

k2punk:

jag gillar basister... har haft en dragning till dem och tvärt om senaste tiden^^kan bero på att jag börjat spela bas...

dagens ungdom.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

dagens ungdom.

va?


   
SvaraCitera

k2punk:

va?

när mitt band kände att vi behövde en ny basist så anlitade vi första killen som vi kunde få tag på. han hade aldrig rört en bas. och ja, det funkar alldeles utmärkt nu. slutsatsen är att basister är lite som afa-medlemmar: det räcker att man påstår sig vara en för att det också ska stämma.

således, knulla med gitarristen istället, eller allra helst syntetisatorspelaren.

Dold text: ja, syntetisator är ett riktigt ord. skittufft!


   
SvaraCitera

Du kanske bara ska vänta och se vart det leder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

således, knulla med gitarristen istället, eller allra helst syntetisatorspelaren.

sytharbruden e min bästa väns tjej, ena gittaristen, hon är kär i en annan och e en för bra vän^^ den andra gitarristen är en aning puckad i huvet, gillar henne inte

smörgåsbord:

Du kanske bara ska vänta och se vart det leder.

ganska smart ide


   
SvaraCitera

k2punk:

sytharbruden e min bästa väns tjej, ena gittaristen, hon är kär i en annan och e en för bra vän^^ den andra gitarristen är en aning puckad i huvet, gillar henne inte

trummis då? de är okej, fast i 100% av fallen drabbade av ocd. ju bättre trummis, desto svårare ocd.


   
SvaraCitera

k2punk:

ganska smart ide

då hinner du nog märka om han bara är ute efter sex [y]


   
SvaraCitera