Aviseringar
Rensa alla

Vad vill han?


Ämnesstartare

Jag har träffat en kille, eller jag har känt honom ett bra tag, men på senare tid fått känslor för honom. I nån månad ungefär har hans kompisar sagt att han är intresserad av mig, men jag har bara ignorerat det. För två veckor sedan höll han på med en tjej, men hon dissade honom. Och nu för en vecka sedan stötte vi ihop med varandra och snackade lite, och det hela slutade med att vi låg och myste. Efter det snackar han ibland om tjejen som dissade honom, att han fortfarande har känslor för henne osv, men samtidigt håller han på med mig. Jag förstår inte varför han gör så, så jag tänkte att nån kanske vet. Jag gillar honom sjukt mycket, och förutom att han snackar om sitt ex(han säger mest att han får ta och glömma henne osv) så verkar han gilla mig också.
Hjälp?!


   
Citera

Du är hans bollplank och hans tröst! Så äre.


   
SvaraCitera

du är ett rebound


   
SvaraCitera

Du är fett krokad.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Rosaelifant:

Hjälp?!

Han vet förmodligen inte vad han vill, få om några människor vet det. De flesta är ganska så förvirrade och ogenomtänkta. Så ta det som det kommer, och kom ihåg att du är awsome och är värd att bli behandlad med respekt.

Sedan behöver du inte känna dig osäker, för att han fantiserar om någon annan eller har svårt att släppa det. Säger inget om dig eller det ni har. Om det säger något, så säger det något om honom.


   
SvaraCitera

mopsen:

va @rakatkadaver.

Min UM-app börjar bli lite seg. Tror det är dags för en uppdatering.


   
SvaraCitera