Aviseringar
Rensa alla

Vad vill(?) han?


Ämnesstartare

Jo det är såhär att jag och en kille har haft lite kontakt från och till med varandra, han har tjej sen ett år tillbaka och jag är singel.
Men grejen är att vi raggade på varandra väldigt mycket innan de blev tillsammans och att han fortfarande raggar på mig då och då.
man vet aldrig vart man har honom riktigt..
Han brukar säga att det är 'svårt att vara i närheten av mig och att vara med mig är jobbigt när han har flickvän och brukar vara väldigt närgången och flirtig mot mig..
sen har han även sagt till hans kompis att han längtar till sommaren då vi kommer umgås mycket han och jag och att det kommer bli svårt att vara trogen mot sin flickvän.
Nu har de tagit en paus och han verkar väldigt nere över det.. dock är det han som valt att de skulle ta ett break. men somsagt nu är han väldigt svår att nå och pratar knappt något med mig, vilket man kanske kan förstå eftersom han går igenom något jobbigt nu.
men iallafall, så har vi inte varit intima eller något, men det känns verkligen som att vi "har något" mellan oss.
Ni vet, när man ser varandra i ögonen på ett speciellt sätt och bara känner sig töntigt varma och glada i varandras sällskap. [rolleyes]

Blev väldigt jobbig och rörig text nu men aja..
Någon som har något att säga? eller något. 🙁 känner mig väldigt tankspridd kring det här..


   
Citera
smisk

HAn vill knulla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

HAn vill knulla.

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

HAn vill knulla.

hahah.. tänkte exakt samma svar.

men för att vara seriös :

Nu när jag har läst, ja tror at thantagit paus, för att känner att hanär tänd på andra, och har svårt att vara trogen.

och vill knulla.. men nuska vi inte spoila.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera