Aviseringar
Rensa alla

Vad vill han?


Ämnesstartare

Har skrivit förut om en kille som jag gillar. Vet inte vad jag ska skriva här nu, för det skulle bli en hel bok om oss.

Men det finns en kille som jag tycker väldigt mycket om. Han smsar ibland och visar intresse för mig. Är han full skriver han direkt. Han har sagt till en gemensam kompis att han tycker om mig. Men han frågar aldrig om jag vill ses nykter och ibland visar han inget intresse alls för mig. Han svarar ju på sms, men känns som om jag inte vågar skriva speciellt ofta, ifall han inte vill ha kontakt med mig. Så kan ta veckor innan vi hörs. Jag vet att han är blyg, vilket gör mig osäker på honom.

Men någon som har erfarenhet av killar som honom? Ska jag fråga om vi ska ses? Hur länge ska jag isf vänta med att skriva, om vi smsade tidigare idag?

Jag vet att jag låter som 13 år, men det är bara han som får mig att bli så här. Jag vet inte alls vad jag ska göra.


   
Citera

Han är väl bara som du säger blyg, få tummen ur röven och satsa! [y]


   
SvaraCitera

Blyga människor är intelligentare än extroverta, så satsa på snubb'n.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Han är väl bara som du säger blyg, få tummen ur röven och satsa!

Men tänk om han inte är bara blyg då? Tänk om han bara vill ha mig när han är full?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

japp håller med den ovan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj ja mena han näst längst upp [blush]


   
SvaraCitera

han är en blyger, så ta och satsa du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

Blyga människor är intelligentare än extroverta, så satsa på snubb'n

Marshmallow:

japp håller med den ovan!

Men hur länge ska jag vänta med att fråga? Smsade honom idag. Är 4 dagar för lite?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har erfarenhet av en exakt likadan och gjorde misstaget att inte ta intiativet, så allt rann ut i sanden. Eller i tårar för min del. Så skicka ett sms till han här och nu och fråga om han vill komma över på en kopp kaffe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

golfmopp:

Men tänk om han inte är bara blyg då? Tänk om han bara vill ha mig när han är full?

Ja men tänk om, tänk om, tänk om, tänk om, tänk om och tänk om!
Ta reda på hur det ligger till då, eller låt bli och gå vidare.


   
SvaraCitera

golfmopp:

Men tänk om han inte är bara blyg då? Tänk om han bara vill ha mig när han är full?

Du måste väl ändå våga chansa lite, testa å småflörta lite då... Kolla reaktionen liksom.


   
SvaraCitera

golfmopp:

Men hur länge ska jag vänta med att fråga?

Människor är olika, vem vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saro:

Jag har erfarenhet av en exakt likadan och gjorde misstaget att inte ta intiativet, så allt rann ut i sanden. Eller i tårar för min del. Så skicka ett sms till han här och nu och fråga om han vill komma över på en kopp kaffe.

Inte nu, nu sover han säkert, skulle jobba imorgon. Men det var ett bra förslag, det känns lite mer spontant, som om jag har tråkigt. Det kan jag skriva på Torsdag, haha. Perfekt, tack 🙂

shajjn:

Ja men tänk om, tänk om, tänk om, tänk om, tänk om och tänk om!
Ta reda på hur det ligger till då, eller låt bli och gå vidare.

Det var nog vad jag behövde höra, tack!

fistforfight:

Du måste väl ändå våga chansa lite, testa å småflörta lite då... Kolla reaktionen liksom.

Alltså, jag vet att han är intresserad av mig. Vet bara inte vad han vill. Och nu inser jag hur dum jag låter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

golfmopp:

Men hur länge ska jag vänta med att fråga? Smsade honom idag. Är 4 dagar för lite?

Gillar han dig är inget för lite ! Då blir man ju jätte glad bara människan hör av sig ! =P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

golfmopp:

Det var nog vad jag behövde höra, tack!

Bra. Hör av dig till honom nu. Du har inget att förlora, bara att vinna.


   
SvaraCitera