Aviseringar
Rensa alla

Vad vill han?


Ämnesstartare

Marshmallow:

Gillar han dig är inget för lite ! Då blir man ju jätte glad bara människan hör av sig ! =P

shajjn:

Bra. Hör av dig till honom nu. Du har inget att förlora, bara att vinna.

Jag försöker vara liiite svår, för en gångs skull. Smsade honom för 2 timmar sen, han skrev sista smset. Han behöver ju inte tro att jag är besatt av honom för att vi strulade i fredags. Det kanske var en detalj jag skulle skrivit tidigare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

golfmopp:

Inte nu, nu sover han säkert, skulle jobba imorgon. Men det var ett bra förslag, det känns lite mer spontant, som om jag har tråkigt. Det kan jag skriva på Torsdag, haha. Perfekt, tack 🙂

Bra, kör hårt! ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

golfmopp:

Han behöver ju inte tro att jag är besatt av honom för att vi strulade i fredags.

Åh, var han bra? 😉


   
SvaraCitera

han är väl bara kåt när han är full[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

golfmopp:

Det kanske var en detalj jag skulle skrivit tidigare?

Ja.

Mm, god idé att spela lite svår. Om du vill träffa honom till helgen så kanske du ska höra av dig till honom tidigast på onsdag, torsdag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marshmallow:

Åh, var han bra? 😉

Galet bra! 😉 Du borde testa honom 😉

kebu12:

han är väl bara kåt när han är full

Det jag också tänkt. Mycket möjligt, men då är det ju inte han jag vill ha. Så lika bra att jag chansar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Mm, god idé att spela lite svår. Om du vill träffa honom till helgen så kanske du ska höra av dig till honom tidigast på onsdag, torsdag.

Precis, vill inte verka som värsta psykot. Eller ska jag vänta tills nästa helg? Eller bara skriva på Torsdag om han vill komma förbi? Liksom, säger han nej, vet han ju att nästa drag är hans om han vill ses.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

golfmopp:

Galet bra! 😉 Du borde testa honom 😉

Haha [bigsmile] jag delar inte[no-no]

Men vad skickade du för sms då[surprised] vad har ni liksom pratat om efter de där`?[surprised]


   
SvaraCitera

Men lägg korten på bordet då, berätta att du är osäker och inte vet om du ska tolka hans agerande som att han är blyg eller att han helt enkelt inte är intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marshmallow:

Haha jag delar inte

Åh, jag delar så gärna med mig 😛 Man ska inte vara egoistisk;)

Marshmallow:

Men vad skickade du för sms då vad har ni liksom pratat om efter de där`?

Alltså, vi har hållit på till och från sen förra sommaren. Men var första kyssen när bägge var någorlunda nyktra.

Jag: Och du har överlevt helgen?
Han: Ja, vara bara ut fredagen. Du då?
Jag: Självklart. Samma här, var död lördagen. Haft kul då?
Han: Ja det var skoj på fredagen.. resten av helgen var mindre kul 🙂 Gick det bra på jobbet på lördagen då? Haha
Jag: Låter bra:) Ja, vissa hade det jobbigare iaf, haha.

Sedan slutade han svara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Men lägg korten på bordet då, berätta att du är osäker och inte vet om du ska tolka hans agerande som att han är blyg eller att han helt enkelt inte är intresserad.

Då måste vi nog känna varandra lite bättre, annars verkar jag bara läskig. Är ju inte direkt så att vi umgås.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

golfmopp:

Åh, jag delar så gärna med mig 😛 Man ska inte vara egoistisk;)

Åh förlåt [sad]

golfmopp:

Sedan slutade han svara.

hmm, jadu 😛 å ni kommer inte typ ses nångång snart eller så?:O


   
SvaraCitera

golfmopp:

Då måste vi nog känna varandra lite bättre, annars verkar jag bara läskig. Är ju inte direkt så att vi umgås.

Men du undrar ju? Förstår inte hur man orkar med att spela spel. Fast det kanske är halva grejen för en del?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marshmallow:

hmm, jadu 😛 å ni kommer inte typ ses nångång snart eller så?:O

Nej, tror inte det. Ingenting som är planerat iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

golfmopp:

Precis, vill inte verka som värsta psykot. Eller ska jag vänta tills nästa helg? Eller bara skriva på Torsdag om han vill komma förbi? Liksom, säger han nej, vet han ju att nästa drag är hans om han vill ses.

Skriv på torsdag, hör om han vill komma förbi. Låter bra.


   
SvaraCitera