Aviseringar
Rensa alla

Vad vill han?


Ämnesstartare

För att försöka hålla en låååång historia kort;

Hela Juni = han var i ett förhållande som sen slutade lite halvtaskigt. Men det var inte vidare seriöst, höll 3-4 veckor.

Juli/Augusti = Han har hört av sig massor till mig och vi har pratat jättemycket, han ger jättemycket komplimanger som oftast har med min personlighet att göra istället för mitt utseende. Citat: "Du är banne mig en intelligent kvinna! och så är du skitsnäll, och söt. En jättebra människa helt enkelt!" och "fan vad underbar du är. helt sjukt bra är du!"

Jag är ju inte van vid att killar är som han är, utan de brukar vara rätt... på, dvs de är rätt genomskinliga i sin agenda. Har stött på lite killar som varit i rebounden, men de har inte betett ens i närheten som han.

Vi har inte träffats sen i början av Juli (då han fortfarande hade tjej) hade jättekul tillsammans. Han bor några mil bort.

---

Jag måste verkligen ta reda på vad han känner för jag tycker om han JÄTTEMYCKET som vän, men jag vet inte om jag har några känslor för han.

Teorier? 🙂 [cheers]


   
Citera

Kompiskänsla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han vill ha en häst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Kompiskänsla.

Okej, du tror det? Motivering? Hoppas du har rätt iaf 🙂


   
SvaraCitera

Han vill ligga. Ge han lite..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slashy:

han vill ha en häst

Usch, då vill jag helt plötsligt inte ens vara hans vän på facebook längre :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoless:

Usch, då vill jag helt plötsligt inte ens vara hans vän på facebook längre :((

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HIMYNAMEISKARL:

Han vill ligga. Ge han lite..

Haha! Jag svårt att tro det, tror han är oskuld, han har alltid varit lite asexuell av sig. Kanske dags? 😀


   
SvaraCitera

Idoless:

Okej, du tror det? Motivering? Hoppas du har rätt iaf 🙂

Idoless:

Du är banne mig en intelligent kvinna

Idoless:

En jättebra människa helt enkelt

Idoless:

sjukt bra är du!"

Idoless:

(då han fortfarande hade tjej)

Han verkar helt enkelt tycka att du är en bra kompis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Han verkar helt enkelt tycka att du är en bra kompis.

Ah jo, fast ibland så... Sättet han pratar med mig på! Det är det som är lite oroväckande så att säga.

Han ringde mig på fyllan en gång och sa hur söt och gullig och fin jag var. Sen SMSar han mig några dagar senare och ber om ursäkt om han sa något dumt trots att han tydligen försökt skärpa sig när han pratade med mig [confused] Jag har själv aldrig ringt nån på fyllan så jag kan ärligt talat inte säga att jag vet hur man beter sig då, det kanske bara är en kompisgrej för han, att inte flippa för mycket?


   
SvaraCitera

Idoless:

Haha! Jag svårt att tro det, tror han är oskuld

Hahaha, oldest trick in the book, låtsas som man är helt ointresserad av sex för att få tjejen att känna sig "speciell" när man får komma till. Blir så mycket roligare och mer ohämmat då... [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Han verkar helt enkelt tycka att du är en bra kompis.

Kul att jag skickade meddelandet innan jag skrivit klart!

Han ger mig komplimanger helt "oprovocerat" så att säga, mitt i allt kan han kläcka ur sig "du är en så fin person".

Har bara känt han några månader dessutom, så vi är ju inte direkt bundisar. Men han kanske bara är såndär genomsnäll person som är väldigt duktig på att ge komplimanger? (I know I'm not. Haha.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Hahaha, oldest trick in the book, låtsas som man är helt ointresserad av sex för att få tjejen att känna sig "speciell" när man får komma till. Blir så mycket roligare och mer ohämmat då...

HAHA, nää är det sant? Men gud. Om vi säger så här, är jag ute efter engångsligg så håller jag mig till de erfarna. Så jag hoppas verkligen inte att det är en sån han försöker köra, då sjunker min respekt för han lite [bigsmile]


   
SvaraCitera

Han vill dö


   
SvaraCitera

Idoless:

Om vi säger så här, är jag ute efter engångsligg så håller jag mig till de erfarna.

Taskigt mot oss oskulder... [sad]


   
SvaraCitera